Kanał youtube

poniedziałek, 20 grudnia 2021

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (ryby)

Przejadły mi się już te świąteczne wzory dlatego dziś, mam ochotę zrzucić ciuchy (a uwielbiam biegać na golasa) i wskoczymy do wody. Oceany, morza a nawet do kibelka. W końcu woda to woda hahaha. A no o rybach dziś będzie. Ja jestem spod znaku ryb, lubię jeździć z tatą na ryby i wędzonym karpiem nie pogardzę. A na przekór wigilijnej tradycji czasem zjem szprota z puszki (żart)



10. Rekin wielorybi. Musiałam sprawdzić czy aby na pewno trzyma się w kategorii ryb. Tak trzyma się. Człowiek z wiekiem trochę głupieje ale nie jest to ssak, a ryba na bank. WZÓR TUTAJ


9. To chyba będzie i jest ulubiona rybka. Rybka grzechotka dla pociech. Polecam bo jest słodka i nie jest to oklepana ośmiorniczka. WZÓR DO POBRANIA TUTAJ. 


8. Wiem, że narzekacie, że nie ma czasem polskich wzorów. No to łapcie tą rybkę od Pauliny. WZÓR ZNAJDZIECIE TUTAJ PO POLSKU. 


7. Syrenkę Ariel oglądaliście bardzo uważnie? Florka nie muszę Wam przedstawiać. Ja go kocham. WZÓR DO POBRANIA TUTAJ. 

6. Lubicie zszywać? Jesteście ambitni? Ja czasem tak i gdybym miała robić rybkę to bym taką zrobiła. Myślę, że i Tobie się spodoba. WZÓR TUTAJ

5. Nie wiem co tu jest lepsze rybka, czy kibelek. Niemniej jednak na rybę wzór MACIE TUTAJ  a na toaletę Wam też zalinkuję, bo wiem, że w najmniej spodziewanym momencie ktoś będzie szukać. WZÓR NA KIBELEK

4. Kolejna rybka to idealny pomysł na brelok. Myślę, że niejedna osoba skorzysta aby obdarować w bliskiej rodzinie swoich wędkarzy. Sama bym nosiła. WZÓR TUTAJ

3. Tego nie mogło tu zabraknąć. Jeśli nie chcesz mojej zguby daj BUZIAKA LUBY. Nie będę się wypowiadać o takich ustach no ale pokazuję hahah. WZÓR TUTAJ

2. Cenię sobie kreatywne zabawki dla dzieci. Myślę, że taki pomysł Wam się spodoba i zamiast kupować chińskie rybki, wykonacie taką wersję dla maluchów. To świetna zabawa w ćwiczenie koordynacji ręka-oko. Kto zrobi? WZÓR TUTAJ

1. Rybka welonka. Co tu dużo pisać. Jest co robić. WZÓR ZNAJDZIECIE TUTAJ. 

Dziękuję za to, że jesteś. Miło mi będzie jak skomentujesz post, udostępnisz go dalej na FB. A jeśli masz ochotę to napijmy się wirtualnej kawy. Kliknij i zobacz o co chodzi. W ten sposób możesz mi podziękować za to, że prowadzę bloga którego odwiedzasz i korzystasz z darmowych tłumaczeń. Oczywiście jest to niezobowiązujące :) 

buycoffee.to/szydlakicudaki


                                           Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 komentarz:

  1. Jak możesz mi to robić???? i to przed świętami!!! Wszystkie są śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń