Kanał youtube

poniedziałek, 27 grudnia 2021

NIE CIERPIĘ PONIEDZIAŁKÓW - CZYLI MÓJ SUBIEKTYWNY TOP TEN

Dziś nie będzie wzorów. Dziś mam dla Was coś do pośmiania. Może jesteś ze mną krótko i pewnych historii nie znasz, a może jednak znasz. Mniejsza o to, pośmiejmy się razem zamykając ten 2021 rok. Śmiech to zdrowie, a po świętach jakoś brzuszki trzeba rozruszać. 

Zapraszam Was do poskakania dziś na FB SZYDŁAKI CUDAKI :) Zostaw tam lajka, komentarz albo udostępnij dalej. Z kim dziś się napiję kawy? Sami się przekonacie, że to wszystko musiało się tak skończyć :)

10. Być, albo nie być. Oto jest pytanie. Często je sobie zadaję co dalej z blogiem :) Ale trwam bo kocham to robić :) Kliknij link i zostaw lajka, komentarz TUTAJ

 

9. Śmiało mogłabym zagrać w filmie MASKA. Chcesz się dowiedzieć o co kaman. WSKAKUJ TUTAJ.


 8. A przepraszam OKŁAMAŁAM CIĘ JEDNAK. W linku, który klikniesz i przeczytasz znajdziesz pomysł na WALENTYNKOWĄ KOLACJĘ (korzystaj póki Geslerowa nie kazała usunąć). WSKAKUJ TUTAJ. 


 7. O tej kobiecie mogłabym dużo napisać. Kto śledził jej losy ten wie, że trafiła w dobre ręce. Dostała nawet swoją miotłę. WSKAKUJ DO LINKU

 6. Pomysł na prezent dla MĘŻA i nie tylko. POLECAM KLIKNIJ TUTAJ


5. Walenie Waleni i co dalej? LUZAKÓW ZAPRASZAM TUTAJ. 


4. Mówiłam, że z tą panną wiele mnie łączy. Jedno jest pewne na tym zdjęciu powinnam być NAGO, jednak stwierdziłam, że wszelkie internety mogłyby tego nie dźwignąć. Post o tym co się stało TUTAJ.


3. Może myślisz, że jestem osobą pewną siebie, ale uwierz mi, że AKCJA Z WIRTUALNĄ KAWĄ, to dla mnie nie lada wyzwanie. Obawy jak to odbierzecie, co robić, aby zachęcić. Słowa wsparcia oraz krytyki jednak nie zwalniają mnie z tego co kocham robić. Umówmy się fajnie być docenionym. Dlatego ku pamięci i pokrzepieniu mego serca jak zajebisty powstał TEKST TUTAJ.


2. Szydełko nie pyta szydełko KOCHA MIMO WSZYSTKO. Przytul dzisiaj kogoś. To jest nam wszystkim potrzebne. KLIKNIJ TUTAJ. 



1. Wpis do tego zdjęcia powstał 1.04.2020. Pośmialiśmy się wtedy, ale zobaczcie jednak coś się zmieniło. To od kogo dostanę jajka? WPADNIJ TUTAJ I PRZEKONAJ SIĘ SAMA


Mam nadzieję, że któryś wpis rozweselił Twoją twarz.

Pamiętaj!!!

Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć, możesz postawić mi kawę (kliknij zielony przycisk). Postaw mi kawę na buycoffee.to

 
Jeśli nie możesz, nie martw się, nadal chcę abyś się uśmiechnęła szukając rzeczy na moim blogu i je wykonując z moimi tłumaczeniami :)

1 komentarz: