Kanał youtube

poniedziałek, 10 stycznia 2022

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (POJAZDY cz.1)

Pierwszy TOP TEN w 2022 :) No to wjeżdżamy dosłownie, bo dziś POJAZDY, a co:) Udowodnię Wam, że coś ciekawego się znajdzie w świecie z darmowych wzorów. 

Aha znajdziesz MNIE NA PINTEREST. Fajnie jak ZAOBSERWUJESZ i poślesz dalej w świat. KLIKNIJ TUTAJ. 

10. Ciężarówka z ruchomą wywrotką, co tu dużo mówić. To trzeba zrobić. LINK TUTAJ. 


9. Który chłopiec nie chciał być strażakiem. To proszę mamy rasowy wóz strażacki. WZÓR TUTAJ


8. Tegoż auta nie trzeba przedstawiać. Kultowy VW VAN. Wspomnienia przywołasz TUTAJ


7. Skoro pojazdy to nie może zabraknąć MOTOCYKLA. Do ściągnięcia TUTAJ


6. Nie mogłam się powstrzymać. Jeden z nielicznych pojazdów, w którym nie miałam okazji jeszcze być, w sensie poruszania się pod wodą:) Bo takie muzealne wystawowe wojskowe to zaliczone:) Łódź podwodna do zrobienia TUTAJ. Mi już po głowie tłucze się piosenka Yellow Submarine hihi


5. Byliśmy w wodzie, to teraz czas na przestworza. W locie samolotem najlepszym momentem jest dla mnie lądowanie. I absolutnie nie chodzi o to, że się cieszę, że już koniec lotu. Uwielbiam ten moment jak koła samolotu przywalają w ziemię. Coś jest w tym magicznego, takie KABUM. Wzór TUTAJ


4. No to może pokopiemy w ziemi? Z tą koparką zabawa na pewno będzie przednia. WZÓR TUTAJ


3. Co tam jeden pojazd. Zróbcie to a Wasi milusińscy docenią gest. Polecam zabawa na kilka godzin. A jak dziecko się wkurzy i rzuci prezentem, to przeżyjesz hahaha. WZÓR TUTAJ


2. Zabawka którą możesz spakować i zabrać z dzieckiem wszędzie. Droga, jako mata-worek w której schowasz autka. Pomysł fajny, to może przebolejesz, że filmik na YT. Ale jako inspiracja SUPER. Wzór do zobaczenia TUTAJ


1. Zdjęcie szału nie robi, ale znawcy wiedzą co to za traktor. Traktor DŻON DIR, mam takiego jednego w rodzinie co marki traktorów zna. To ciotka coś tam wie, w sensie jakie są. A wzór TUTAJ


Mam nadzieję, że część 1 pojazdy Ci się podobała:) Do zobaczenia za TYDZIEŃ :) A jak chcesz zacząć dzień ze mną od kawy to możemy napić się tutaj :) Oczywiście jeśli chcesz. To jaki numerek dziś wybierasz z TOP TEN?

                                          Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 komentarze:

  1. Oczywiście traktor i motor to moi faworyci. Chociaż samolot też jest odlotowy .

    OdpowiedzUsuń
  2. Motocykl i koparka ��

    OdpowiedzUsuń