Kanał youtube

poniedziałek, 14 lutego 2022

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (koty cz.2)

Z racji tego, że Walentynki należy obchodzić wielkim łukiem, postanowiłam nawiązać do Dnia Kota, który wypada 17 lutego chyba haha. Cały tydzień zrobimy sobie KOTOWATY :)

Zapraszam WAS na TOP TEN już 2 części o KOTACH. Na dole LINK DO 1 części.

Aha znajdziesz MNIE NA PINTEREST. Fajnie jak ZAOBSERWUJESZ i poślesz dalej w świat. KLIKNIJ TUTAJ. 

10. Znacie to uczucie - zakochanie. Facet mówi do Ciebie kotku, kocico moja? Nie ja też nie hahaha. W sensie nie mówią do mnie kocie, ale umówmy się na sexy laskę określenia niezła kocica pasuje. To laleczka kotka poleca się TUTAJ do szydełkowania. 


9. Nie wiem co mnie w tym gościu zauroczyło. Okulary? A może te kształty. Jest tak piękny, że trzeba go zrobić. Myślę, że na brelok idealny. Wzór pobierzecie TUTAJ. 


8. Lubię ciekawe formy. Z pewnością ten kot przypadnie Wam do gustu. Jest taki realistyczny w tej pozycji. Wzór pobierzecie TUTAJ


7. Lubicie poduszki? Ja nawet bardzo. A jak dodam, że koty też to myślę, że ta poduszka taka całkiem sensowna i zrobicie ją ze WZOREM TUTAJ


6. Czasem szukacie inspiracji na lekarzy/pielęgniarki. Może ten kot Wam pomoże. WZÓR TUTAJ


5. Mały, czarny z dużą głową i ślepiami wpatrzony w Ciebie. No jak się nie zakochać? Wzór ściągniecie TUTAJ. 


4. Myślę, że tego kota nie trzeba przedstawiać. Idealny pomysł na szybę do auta. Ja tylko dodam, że brak mu pewnych atrybutów między nogami. Wzór ściągniecie TUTAJ


3. Może dupy nie urywają, ale sami przyznajcie, że coś w nich jest. Wzoru pisanego Wam nie dam ale jeśli lubicie robić z YT to FILMIK TUTAJ.  


2. Znacie gościa? Nie znacie? Występował w jakiejś kreskówce. Spytajcie dzieci czy znają. Niemniej jednak wzór pobierzecie TUTAJ


1. Czuję, się jak obcy na tej planecie. Często zastanawiam się, czy nie biorę udziału w jakiejś grze, że ktoś mną steruje. Kim do cholery jestem w tym UNIWERSUM. Stąd na tym miejscu KOTY-KOSMICI. Wzór ściągniecie TUTAJ


A gdyby ktoś szukał to TOP TEN część 1 koty KLIKNIJ TUTAJ.

Udanego poniedziałku i do zobaczenia na łączach :) pamiętaj !!!

Aha znajdziesz MNIE NA PINTEREST. Fajnie jak ZAOBSERWUJESZ i poślesz dalej w świat. KLIKNIJ TUTAJ. 

3 komentarze: