Kanał youtube

poniedziałek, 21 lutego 2022

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (pszczoły cz. 1)

Wiosna na zakręcie. Jak mawia pewien osobnik DZIŚ PRZESZŁA DO NAS 3km. Jak wiosna to kwiaty, a bez pszczół ani rusz. Dzięki nim mamy co jeść. Zapraszam na 1 zestawienie tych pięknych owadów. 

Aha znajdziesz MNIE NA PINTEREST. Fajnie jak ZAOBSERWUJESZ i poślesz dalej w świat. KLIKNIJ TUTAJ. 

10. Sympatyczna w formie maskotki pszczółka do znalezienia TUTAJ.


9. Może taki kształt już bardziej realistyczny Cię zaciekawi. WZÓR TUTAJ


8. No tak mnie rozbroił ten pies przebrany za pszczółkę. Musicie podać maila aby otrzymać wzór. Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni bo to znana strona z dużą ilością wzorów, a po WZÓR TUTAJ.


7. Jak amigurumi z dużą głową, to nie może zabraknąć takiej słodkiej pszczółki, a WZÓR TUTAJ


6. Wiem i zawsze staram Wam się pokazać zabawki w stylu ragdoll bo go bardzo lubicie. Wzór jak zawsze od niezawodnej SPIN a YARN CROCHET znajdziesz TUTAJ.


5. Tu już zbliżamy się do nieco bardziej realnego kształtu oraz lekkiego owłosienia pszczółek. Projekt godny uwagi sami przyznacie. WZÓR TUTAJ


4. No właśnie osa to czy pszczoła? Niby żądło wyciągnięte, a taka uśmiechnięta. Wzór TUTAJ.


3. Wiem, że lubicie takie formy na breloczki, bo rączki dyndają i nóżki. Wzór TUTAJ


2. Królowa jest tylko jedna, dlatego pdf pobierzecie TUTAJ na jakżeby się wydawało wredną matkę królową :)


1. To jest mój numer jeden jak wspominałam na lajwie. Pisałam nawet do autorki i nie wyraża zgody na tłumaczenie nawet w formie pliku do pobrania z jej strony. DLA WAS OSTRZEŻENIE Z MOJEJ STRONY. NIE PODAWAJCIE PRAWDZIWYCH DANYCH DO POBRANIA WZORU BO PROSZĄ O WSZYSTKO. ADRES TELEFON ITP. Wzór pobierzecie TUTAJ ale zachowajcie ostrożność w podawaniu danych :) 


I to na dzisiaj wszystko. Jaki numer przypadł Ci najbardziej do gustu? Pamiętaj i jeśli masz PINTEREST, że mnie tam znajdziesz :) 

Aha znajdziesz MNIE NA PINTEREST. Fajnie jak ZAOBSERWUJESZ i poślesz dalej w świat. KLIKNIJ TUTAJ. 

PS. Polskie tłumaczenia na pszczoły też u mnie znajdziesz, ale to podlinkuję w następnym TOP TEN, a jeśli już szukasz to wpisz hasło pszczoła i wyskoczy :)

2 komentarze:

  1. To ja lepiej napiszę, która mnie NIE przypadła do gustu! To zdecydowanie 9 W reszcie jestem zakochana! Nakłamałam strasznie, ale już ściągnęłam 1.Jest fascynująca i znajdzie się w bingo.

    OdpowiedzUsuń