Kanał youtube

poniedziałek, 11 kwietnia 2022

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (dinozaury cz. 1)

Dziś mam swoje święto. Blog obchodzi 7 urodziny. Zapraszam Was na cotygodniowe zestawienie TOP TEN. Dziś dinozaury. 7 lat to nie przelewki :) więc może z tej okazji napijemy się wspólnie kawy:) 

Kliknij i wesprzyj :) to ponad 450 darmowych wzorów i tłumaczeń :) Serdecznie dziękuję i niebawem w podziękowaniu wysyłam swój wzorek na kolejny zwierzakosześcian :)

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Aha znajdziesz MNIE NA PINTEREST. Fajnie jak ZAOBSERWUJESZ i poślesz dalej w świat. KLIKNIJ TUTAJ. 

10. Wzór na tego słodkiego Brontozaura znajdziesz TUTAJ . Zrobiony z Dolphina będzie mega słodziakiem :)


9. Triceratops myślę, że niejednej osobie się spodoba. Duży i fajny projekt, a  wzór znajdziesz TUTAJ


8. Jak Triceratops to również w wersji Ragdoll. Wzór znajdziesz  TUTAJ


7. Głodne triceratopsy wzór tutaj muuusisz dużo przewinąć aby znaleźć na środku strony.


6. Podobno to stegozaur może być piórnikiem wzór TUTAJ


5. Trceratops mini wzór TUTAJ Idealny pomysł na brelok. Szybki i przyjemny projekt


4. Tęczowe dinozaury, a cały komplet znajdziesz do pobrania tutaj  To który podbił Twoje serce?


3. Kolejny słodziak. Myślę że jeden z lepszych wzorów jakie można znaleźć w sieci. A wzór TUTAJ. 


2. Przy wymawianiu nazwy tego dinozaura język można połamać. Ankylozaurus wzór do pobrania TUTAJ


1. Wiem że lubicie breloki. To ten Brontozaurus przypadnie Wam chyba do gustu, a wzór TUTAJ 

I to już koniec pierwszej części:) Po kolejną zapraszam za jakiś czas:) i dziękuję, że jesteś ze mną tutaj, w takim dniu :) 7 lat prowadzenia bloga to nie przelewki:)

7 komentarzy:

  1. No i znowu szczujesz... Wszystkie mi się podobają!!! Jednak najbardziej 2 bo takiego jeszcze nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz nie ma lekko :) ale zdolne ręce może go zrobią 💚 dziękuję że jesteś ze mną:)

      Usuń
  2. Ankylozaur trudny? To Ty nie czytałaś jeszcze książki o dinozaurach, w której pojawia się PACHYCEPHYLOSAUR 🤣 tu dopiero można język połamać 🤣
    A top ten jak zwykle boskie i nie wiadomo co wybrać 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szybko to ja seplenie te nazwy 🙈 u nas fascynacja na szczęście matematyką aczkolwiek pytania zwalają z nóg 🙈

      Usuń
  3. Dla mnie dzisiaj 8 ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń