Kanał youtube

poniedziałek, 29 sierpnia 2022

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (bohaterowie kreskówek/filmów)

Witajcie po dłuższej przerwie,
Wiadomo, że dziś poniedziałek, a jak poniedziałek to TOP TEN obowiązkowo. Wypada wrócić już po wakacjach do naszej codziennej rutyny.

Do wpisu zainspirował mnie mój starszy syn. Dziś będzie o bohaterach kreskówek, czy też filmów, a dlaczego? Bo są odważni. Uważam, że moje dziecko jest odważne. Zaliczył swój pierwszy rok w obcojęzycznym przedszkolu, a po wakacjach wrócił tam z radością. Czy mi smutno? Może było trochę, ale jak widziałam jego radość, że wraca tam gdzie bariera językowa to największy problem dla malucha to myślę, że trzeba być po prostu ODWAŻNYM. A pomyśleć, że rok temu zamartwiałam się jak sobie poradzi w obcym miejscu gdzie mówią do niego w języku, w którym zna tylko DZIEŃ DOBRY :) Dzieci są odważne to my mamy więcej strachu niż one same. To co zaczynamy? Nie myślcie, że mnie to dziecko nie wkurza i mi smutno, że siedzi w przedszkolu. Cieszę się że mam od niego chwilę spokoju hahaha :)

10. SPIDERMANA nie muszę przedstawiać. Wzór znajdziecie TUTAJ


9. Hulka znacie? Ja lubię zielony kolor. Wzór po hiszpańsku znajdziecie TUTAJ


8. Luke z Gwiezdnych Wojen chyba znacie. Filmik po angielsku z opisem na danym etapie TUTAJ

7. O Batmanie też nie można zapomnieć w tym zestawieniu. Wzór TUTAJ.


6. Superman bo teraz jego kolej, znajdziecie TUTAJ


5. Najbardziej ciekawa postać THOR. No której z nas aktor wcielający się w THORA się nie podoba? Nie jest w jej typie co? haha wzór TUTAJ


4. Kapitan Ameryka po hiszpańsku TUTAJ


3. Zółwie Ninja. Ja tam mam same dobre wspomnienia. Wzór TUTAJ


2. Moja najulubieńsza postać, no może na równi z Sheldonem, ale Sherlock to jednak potęga umysłu. Po wzór zapraszam TUTAJ w formie pdf :)


1. Wiem, że mało kto zna tą bajkę i postaci ale wyjątkowo pochylę się w stronę bohatera WILKA, który odgrywa dużą rolę w klasie mego syna. Poznajcie Loupa, tłumacząc z francuskiego WILK. Fajna rodzinka nie powiem, chyba już wiem skąd pytania 3letniego wcześniej dziecka po co wilki nocą wyją w lesie hahaha. Wzór na sympatyczne wilku po francusku TUTAJ


Jeśli ktoś zawiedzony, że nie było Szczerbatków, Harry Potterów i innych Psi Patroli to spokojnie mamy jeszcze dużo poniedziałków przed nami :) Miłego dla WASZYSTKICH :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz