Kanał youtube

poniedziałek, 17 października 2022

COFFEE TIME

Dziękuję wszystkim, którzy mnie wsparli stawiając wirtualną kawę :) 
Bo na moim blogu znajdziesz:

Wszystkie tłumaczenia bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować za ponad 400 tłumaczeń. Możesz wesprzeć mnie drobną kwotą stawiając tzw. wirtualną kawę. To co, docenisz? Kliknij i wesprzyj, w ten sposób możesz mi podziękować za to co robię, a Ty możesz pobrać wzorek mega autorstwa za postawioną kawę Postaw mi kawę na buycoffee.to . W podziękowaniu otrzymasz link w który klikasz i w ciągu 24h masz kaczorka. Wzór tylko w lutym.


A to wzorki jedne z kilkunastu które już zostały wysłane, osobom które mnie wsparły wprowadzeniu bloga  :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz