Kanał youtube

poniedziałek, 24 października 2022

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (misie cz.2)

A dziś tak tradycyjnie MISIOWO, ostatnio 1 część o misiach zrobiłam dla Was w 2020 roku, więc dziś spieszę z innymi nowościami. Misie różne z różnej włóczki i sami zobaczcie jaki im to daje urok :)

A jak ktoś ma ochotę mi podziękować za ten TOP TEN i czas jaki włożyłam w wynalezienie TYCH wzorów to może mnie wesprzeć drobną sumą klikając na POSTAW KAWĘ . Ja też umiem podziękować, raz w miesiącu wysyłam swój autorski wzór na brelok sześcian :) 

10. Myślę, że nie jeden a wiele maluszków dostanie taki prezent. Do środka można włożyć folię szeleszczącą. Moje dziecko uwielbiało żyrafę w tym stylu. Wzór TUTAJ


9. Duże mięsiste misiaki? Macie ochotę poćwiczyć na włóczce innej niż zwykle to z tym projektem sobie poradzisz. Wzór TUTAJ


8. Proste, zwykłe a jednak mają w sobie to coś. Wzór TUTAJ 


7. Niby wyższa szkoła jazdy z tą włóczką, ale za to jaki efekt. Misia polarnego znajdziesz TUTAJ


6. No tego gościa nie muszę przedstawiać. Wzór TUTAJ a jeśli masz ochotę na polskie tłumaczenie na nieco mniejszego Padinka to daj znać :)


5. Kolejne misiaki z fantazyjnej włóczki. Wzór TUTAJ


4. Tą włóczkę lubicie to i tego misia nie może zabraknąć. Wzór TUTAJ


3. Biały miś i nie tylko dla dziewczyny. Wzór TUTAJ


2. Małe słodziaki z uroczym pyszczkiem. Wzór TUTAJ


1. Zwykły tradycyjny, ale duży misio. Wzór TUTAJ


A po pierwszą część misiów zapraszam TUTAJ TOP TEN 1 CZĘŚĆ

Miłego dnia dla WSZYSTKICH BEZ WYJĄTKU :)

1 komentarz: