Kanał youtube

poniedziałek, 2 marca 2020

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (misie cz.1)

Poniedziałek, co tydzień obiecuję sobie siąść i zrobić ten cykl do przodu na kilka tygodni.
Efekt? Siadam w niedzielę i zastanawiam się nad wyborem jednego tematu. To zajmuje najwięcej czasu hahahaha.
Gotowi? To zaczynamy odliczanie miśków w dół. Na bank będzie klika części, bo misiów jest całe mnóstwo.

10. Tego słodziaka pobierzecie ze strony amimore.ru pod tym LINKIEM w języku rosyjskim. Wiem, że niektórym z Was nie otwiera się ta strona. Cóż nie mam wpływu na cuda techniki i blokowanie stron przez Wasze urządzenia. Niemniej jednak jak ktoś sobie zamarzy to mogę wysłać mailem wzór:)

9. Ten misiu jest taki słodki, nie wiem czy to te kolory czy brak rąk mi przypadł do gustu. Niemniej jednak znajduje się na mojej liście. Wzór w języku angielskim macie pod tym LINKIEM

8. W życiu idę na łatwiznę, ale ten misiek podbił moje serce. Zobaczcie sami, ja bym na to nie wpadła hahaha. A jak dobrze pogrzebiecie to jest jeszcze pingwin i chyba foka. Wzór po angielsku za darmo pod tym LINKIEM.

7. Ile osób z nas czuje się jak ten miś? Ja tak mam od dłuższego czasu:) To moja szczęśliwa 7 ten misiek. Wzór do pobrania tutaj po rosyjsku

6. Tego misia może ktoś pamięta. Jakiś czas temu udostępniłam dla Was jego polskie tłumaczenie. Oryginalny wzór na misia Tobi macie o tutaj, a po polsku na moim blogu :)

5. Uwielbiam takie projekty. Taki nietypowy kształt misia bardzo mi się podoba:) Wzór do znalezienia o tutaj po angielsku

4. Miśki Haribo zna każdy. Jeśli jesteście ciekawi jak wyglądają w szydełkowej wersji no to macie okazję je sobie zrobić. Przypinacie kółko i macie mega brelok. Nie tuczą to najważniejsze:) Wzór znajdziecie na tej STRONIE. Musicie się najpierw zalogować i dopiero wtedy otrzymacie wzór za darmo. Czyli to takie darmo nie jest, niemniej jednak dla Haribo warto zrobić wyjątek. 
3. Wzór na małego słodkiego misia w formie breloka do kluczy znajdziecie po polsku u Ami Little Creature pod tym linkiem

2. Zbliżamy się do końca stawki. Ufff ufff co nie znaczy że w tym projekcie sobie nie poszydełkujemy. Poznajcie Oliviera misia z długimi nogami i rękami. Wzór znajdziecie pod tym linkiem

1. Stawkę zamyka Miś Jasia Fasoli. Dla mnie to kultowa postać więc nie mogło go tu zabraknąć:) Mam nadzieję, że się ze mną zgodzicie. A wzór na misia pobierzecie z Ravelry pod tym LINKIEM.

Ta dam i mamy koniec. To do następnego poniedziałku kochani.

3 komentarze:

  1. 7 podbiła moje serce już jakiś czas temu. Zrobiłam go i moje wnuczki od razu go adoptowały. Jak powiedziała starsza wnuczka " Babciu mogę go adopcjować?"
    W tym zestawieniu jeszcze 5 do mnie się uśmiecha - chyba się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr 2 Oliwier jest prześliczny😍. Tylko pewnie córka by mi go ukradła 😂

    OdpowiedzUsuń