Kanał youtube

poniedziałek, 7 listopada 2022

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (szydełkowe gwiazdki - śnieżynki cz. 2)

Tak Wam się spodobało zestawienie na śnieżynki, czy tam szydełkowe gwiazdki, że idę za ciosem i przedstawiam Wam 2 część. Link do pierwszej podam Wam na dole posta :)

A jak ktoś ma ochotę mi podziękować za ten TOP TEN i czas jaki włożyłam w wynalezienie TYCH wzorów to może mnie wesprzeć drobną SUMĄ TUTAJ klikając na POSTAW KAWĘ . Ja też umiem podziękować, raz w miesiącu wysyłam swój autorski wzór na brelok sześcian :) 

Praktyczny PORADNIK jak czytać schematy graficzne i garść porad jak blokować i usztywniać gwiazdki.



10. Prosta i nieskomplikowana gwiazdka na rozgrzewkę. Po schemat wskakuj TUTAJ


9. Kolejna już bardziej pracochłonna ale dalej łatwa do wykonania. Po schematu wskakuj TUTAJ


8. Ktoś powie, że to stary schemat. I ma rację, tak stary, że nawet nie wiem gdzie znajdę oryginalny wzór. Jednak jest on nieco odświeżony. Polecam schemat TUTAJ. Dobra znalazłam oryginał więc daję link do pierwowzoru, a tamten jest podrasowany. ORYGINAŁ TUTAJ 


7. Kolejna już nieco bardziej wymagająca skupienia. Schemacik TUTAJ



6. I kolejna duża śmiało na okno :) Schemacik TUTAJ


5. Lubię ją jest taka kosmiczna. Schemacik TUTAJ


4. Gwiazdka jest, ale złączona z sercem. Myślę, że godne uwagi to połączenie. Po opis zapraszam TUTAJ


3. Podobno to Paprika mi tam się z MARYŚKĄ kojarzy hahaha. Niemniej jednak zapraszam TUTAJ bo fajna jest. 


2. Kolejna tym razem kolorowa może kogoś to zainspiruje do eksperymentów. TUTAJ wskakuj


1. Jak szaleć to szaleć. Opis ze schematem i zdjęciami krok po kroku znajdziesz TUTAJ i niech Cię nie zmyli, że to gwiazdka z 1 elementu hihi :) 


Jak obiecałam link DO 1 CZĘŚCI TAK wklejam, więc wskakuj TUTAJ PO KOLEJNE GWIAZDKI. 

2 komentarze: