Kanał youtube

poniedziałek, 6 lutego 2023

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (tyłek, dupa)

Dziś tak dupnie a jak. Dupa, zadek, tyłek czy też pupcia. Wszystko, co z tą częścią ciała w szydełkowym świecie znalazłam dla Was. Oczywiście wszystkie wzory z sieci za FRIKO, jedyny szczegół, że są w różnych językach :)

Aha znajdziesz MNIE NA PINTEREST. Fajnie jak ZAOBSERWUJESZ i poślesz dalej w świat. KLIKNIJ TUTAJ. 

A jak ktoś ma ochotę mi podziękować za ten TOP TEN i czas jaki włożyłam w wynalezienie TYCH wzorów to może mnie wesprzeć drobną SUMĄ TUTAJ klikając na POSTAW KAWĘ 

10. Zaczniemy nieco skromnie, aby zawału nie dostać jak na pierwszy raz. Więc zabawka, która przedstawia kotka z wypiętą dupką, a co. Wzór znajdziecie TUTAJ


9. Jak koci tyłek to nie może zabraknąć kociej podkładki tyłeczka co nie? Wzór znajdziecie u mnie po polsku TUTAJ.


8. Pokręcimy się teraz wokół tematu jaj i kur. Więc na pierwszy ogień sadzone jajo z dupką. Zgody nie mam na tłumaczenie bo pisałam, ale z chęcią pokażę bo fajne. Wzór znajdziecie TUTAJ

7. No jak jajko to kura co nie? To podkładki kury braknąć nie może. Wzór TUTAJ

6. Jeszcze zostaniemy w temacie około żółtkowym. Taka kreskówka była GUDETAMA o żółtku i jego przygodach. Niemniej jednak mieści się w kategorii dupki, więc wzór znajdziesz TUTAJ. 


5. Wolę zjeść jajko z dupy kury niż język z mordy krowy. Podkładka kurczak TUTAJ 

4. To teraz czas na coś sensownego. Dupka zajączka, który się chowa w donicy. Wzór znajdziecie TUTAJ. 

3. Podkładka zajączek, czy tam króliczek musi być skoro idziemy parami. Wzór znajdziesz TUTAJ.

 2. Coś dla miłośników żab. Po wzór zapraszam TUTAJ, mnie ona urzekła. 


1. Pewnie ktoś sobie pomyślał, że powinnam dać tu tą Venus co prawie 3 lata zaraz zejdzie a wspólnego szydełkowania jak nie było tak nie ma...Niemniej jednak wrzucam Wam jednorożca, albo konia se zrobicie. Zad ma więc zadanie zaliczone. Filmik wspierający też jest więc ruszać DUPY do roboty. Aha no wzór TUTAJ


Dziękuję za uwagę mam nadzieję, że humor Wam poprawiłam dupnie :)

3 komentarze: