Kanał youtube

wtorek, 5 grudnia 2023

Szydełkowe ozdoby na choinkę - pakiet nr 5

Przed WAMI szydełkowy pakiet nr 5 na ozdoby na choinkę. 4 zawieszki od MICROTOYS_BY.

Tłumaczenie na daną ozdobę znajdziecie klikając na odpowiednie słowo pod zdjęciem :) Miło mi będzie gdy napijemy się wirtualnej kawy, w zamian za to co robię, czyli poświęcony czas na szukanie dla Ciebie wzorów, które potem mogę przetłumaczyć za zgodą autora. ZIELONY DUŻY PRZYCISK.

Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować za ponad 400 tłumaczeń. Możesz wesprzeć mnie drobną kwotą stawiając tzw. wirtualną kawę. To co, docenisz? Kliknij, wesprzyj, w ten sposób możesz mi podziękować za to co robię, a przy okazji możesz odebrać (w zwrotnym mailu) wzór na Qbika (co miesiąc inny wzór mego autorstwa)Postaw mi kawę na buycoffee.to 


PINGWINKI WZÓR TUTAJ

CHOINKA WZÓR TUTAJ



BAŁWANKI WZÓR TUTAJ


DZWONKI WZÓR TUTAJ



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz