Kanał youtube

wtorek, 14 kwietnia 2015

Miś - African Flower

Witajcie,
dzisiaj przedstawię Wam mojego misia, który by nie powstał gdybym nie trafiła na blog Pani Joanny K -  http://po-kims-to-mam.blogspot.com/.

Miś i może pracochłonny bo składa się z 60 elementów, ale sama radość tworzenia i zszywania przeogromna.

Pani Joanna wykonała dosyć sporo misiów, na które napatrzeć się nie mogę bo są tak kolorowe, piękne i wyjątkowe, że mój się przy nich chowa. Ale do rzeczy...

Zaczęłam od wykonania odpowiedniej ilości elementów, z których miś miał powstać.
Dokładny przepis o tutaj.

A to moje etapy: 
elementy: tutaj 6kąty

górna łapka

brzuszek przed wypchaniem

brzuszek z łapką

miś przed wypchaniem
Kolejnym etapem było wypchanie (u mnie wkład bambusowy) i przyszycie do siebie odpowiednio do tułowia głowy, łapek oraz nóżek, a także uszek:).
Kolejnym krokiem było dodanie takich elementów jak: oczy z guzików oraz nosek.

Metryczka MISIA:
Imię Blumiś.
Ur. 07.01.2015 r.
Mierzy 56 cm i składa się z 60 elementów zszytych w odpowiednie części.
Łapki i nóżki ruchome:)

Wykonany z włóczki DORA SLIM, wypchany wkładem bambusowym. 

I tak oto gotowy MIŚ zajął zacne miejsce na półce obserwując moje poczynania na blogu.

Pozdrawiam Was gorąco:)








2 komentarze:

  1. Miś jest świetny !!!
    Pracy miałaś dużo przy nim, ale widać, że warto było.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń