Kanał youtube

poniedziałek, 24 lutego 2020

Szydełkowy zając od Anastazja Sirotina

Witajcie!
Słów kilka o tym co będziemy robić razem:) Ale przed tym obejrzyjcie filmik z mojego kanału YouTube ;)


Proszę przeczytaj do końca i zdecyduj czy chcesz wspólnie ze mną i innymi wykonać zająca:)

Zaproszenie do grupy będzie w następnym poście wraz z listą materiałów potrzebnych do wykonania zająca i terminami publikowania poszczególnych części.

Nadmieniam, że fragmenty wzoru będę umieszczała na blogu wraz z odnośnikiem do oryginału oraz profilu autorki, która wyraziła zgodę na tłumaczenie.

NIE LUBIĘ SIĘ POWTARZAĆ I SZANUJĘ SWÓJ CZAS DLATEGO PROSZĘ PRZECZYTAJ WSZYSTKO UWAŻNIE I SIĘ ZASTANÓW CZY CHCESZ BYĆ W GRUPIE.

Nim przystąpimy do wspólnego dziergania to muszę Wam powiedzieć, że nie jest to kurs szydełkowania i nie pokazuje on podstaw amigurumi. Powinieneś mieć opanowane robienie maskotek. Wzór jest na poziomie średniozaawansowanym, gdyż będziemy obrabiać uszy na drucie i wykonywać stelaż z drutu na ciało w trakcie przybywania robótki. Jeśli jednak jesteś uparty to zapraszam serdecznie, ale lekko nie będzie :)

W grupie będziemy się razem wspierać, wyjaśniać różne kwestie i mam nadzieję, że będziemy się świetnie bawić. Pamiętajcie to wydarzenie jest bezpłatne i nie siedzę non stop na fb, żeby odpisywać każdemu z osobna. Mamy sobie wszyscy pomagać, taka jest idea. Ja też mam swoje życie rodzinne:)
Mam nadzieję, że to rozumiecie:) a wkład jaki włożyłam w przetłumaczenie tego wzoru krok po kroku docenicie:)

Dla osób, które zmieszczą się w podanym terminie jest przewidziany konkurs, w którym do wygrania jest książka Amigurumi Monsters 2. A sponsorem nagrody jest MILEJDIPASMANTERIA za co serdecznie dziękuję.

Ale to nie wszystko, aby każdy, kto skończył w podanym terminie poczuł się dopieszczony do granic możliwości przygotowałam niespodziankę. Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni, bo ja jestem z siebie mega dumna hahaha.

Zmierzając do brzegu, wykaz materiałów podam Wam w następnym poście i na grupie abyście mogli na spokojnie skompletować i ruszyć śmiało z szydełkowaniem zająca na Wielkanoc.
To co wchodzisz w to?

4 komentarze:

  1. ja chcę robić razem z grupą, ale nie wiem jak się zameldować.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również... tylko gdzie się można wbic w grupę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też z Chęcia bym się wbiła tylko nie wiem gdzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu są przetłumaczone części. Już dawno po konkursie :)

      Usuń