Kanał youtube

środa, 26 lutego 2020

Wykaz materiałów i terminy na szydełkowanie zająca od Anastazji Sirotina

Oryginalny wzór do ściągnięcia na stronie amimore.ru pod tym linkiem
Autorka to Anastazja Sirotina. Jej profil znajdziecie na VK, oraz na livemaster.ru , a także na instagramie. 

TERMINY ZABAWY NA DOLE I LINK DO GRUPY :)

Materiały, które ja użyłam macie pokazane na filmiku (włóczki polecam kupić u MILEJDIPASMANTERIA):


Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować (drobną sumą), możesz postawić mi kawę (kliknij zielony przycisk).Postaw mi kawę na buycoffee.to 

1. Włóczka na ciało 2 szt podstawowego koloru (yarnart jeans, lub baby cotton gazzal, ew. inna o zbliżonym metrażu)



2. Włóczka na spodenki (u mnie pół motka yarnart jeans), bluzkę, kapcie (wszystko zależy czy chcesz by były mega kolorowe). bluzka i kapcie to resztki kolorowych włóczek yarnart jeans.


3. drut na ciało (proponuję mieć 2 metry) lepiej mieć więcej niż mniej), jak kupuję w sklepie elektrycznym kabel 3żyłowy i mam tam w środku 3 kable o średnicy 2mm. W sklepie typu Obi, Castorama czy inny Leyroy można kupić drut wiązałkowy też będzie dobry. Autorka używa w rękach złożonego na pół kabla 1mm, więc wychodzi 2mm. 


4. Cienki drucik na uszy, autorka używa 1mm, ja użyłam takiego do wiązania krzaczków w ogrodzie. Każdy będzie dobry byle cienki. Około 80 cm.


5. Szydełko do wyżej wymienionych włóczek, ja używam 2mm


6. Bezpieczne oczy 2 szt o rozmiarze 10mm, bezpieczny nos o rozmiarze 2,5 cm. Zamiennie można wyszydełkować, wyszyć, użyć filcu lub masy plastycznej i na koniec przykleić. 


7. Obcęgi do ucinania i formowania drutu


8. Taśma izolacyjna, jeśli nie masz zwykłą też dasz radę.


9. Nożyczki, igła, znacznik/marker, wypełnienie kulka silikonowa

PS. Ja nie robiłam poduszki, ale jeśli masz takie życzenie, to pamiętaj o dodatkowej ilości włóczki na nią:)

TERMINY ZABAWY i link do grupy KLIK KLIK KLIK:
6.03.2020 - ogon, ręce i uszy
8.03.2020 - nogi (ostatni dzień dołączenia do grupy)
13.03.2020 - ciało
17.03.2020 - głowa i powieka
20.03.2020 - koszulka, spodnie, kapcie
25.03.2020 - termin nadsyłania zdjęć do głosowania
27-29.03.2020 - głosowanie
31.03.2020 - podanie wyników

5 komentarzy:

  1. cześć czy wzór będzie tylko na grupie czy będziesz też publikować na blogu poszczególne części? nie mam Facebooka a strasznie bym chciała zrobić tego cudnego zająca ;)pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z wpisem w pierwszym poście będzie opis na blogu w częściach :) na grupie będziemy omawiać trudniejsze kwestie i chodzi o zabawę. Także bez spiny wzór będzie na blogu po kawałku :)

      Usuń
    2. Super bardzo się cieszę :) i już nie mogę się doczekać ;)

      Usuń
  2. Nie mogę znaleźć pierwszych etapów co robić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę wejść w główny widok bloga i przewinąć posty jest 1 i 2 część :)

    OdpowiedzUsuń