Kanał youtube

poniedziałek, 22 czerwca 2020

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (breloki cz.1)

Dziś troszkę później post w poniedziałek, ale mam nadzieję, że wyczekaliście się i nareszcie go macie :)
Dziś 1 część przeglądu darmowych wzorów na breloki. Dziś nie będzie po polsku, ale następne już tak. W zasadzie każdy wzór można dowolnie zmniejszyć albo użyć odpowiednich materiałów by powstał brelok.

Tak czy siak zapraszam na te z HASŁEM BRELOK :)


10. Kto nie zna tego gościa? Swego czasu wysyp był ogromny, a tu macie w mniejszej formie, więc śmiało możecie zrobić dla fana tego stworka. Wzór w pdfie TUTAJ

9. Tego słodkiego nietoperza możecie pobrać ze strony RAVLERY pod tym LINKIEM.

8. Kolejny brelok to stworzonko morskie od Spin a Yarn Crochet. Technika ragdoll ale myślę, że wygląda uroczo i niejedna osoba skorzysta. Wzór pod TYM LINKIEM

7. Zgredek z Harrego Pottera w formie breloka i w technice ragdoll? No czemu nie:) Wzór do znalezienia TUTAJ, a myślę, że fanów Zgredka nie brakuje:) 

6. Tu się przyznam, że to mój faworyt. Lubię coś co wyróżnia się wśród tych słodkopierdzących breloków:) No takie oko to na bank rzuca się samo w OKO. Wzór pod tym LINKIEM ze zdjęciami:) 

5. Tu się przyznam, że nie wiem co to za gość. Jest znany ale ja się tym nie interesuje, ale może jakiś fan się znajdzie tego psiaka Jake. Link do wzoru TUTAJ

4. Lalkę Madzię chyba zna większość z nas. Tutaj mniejsza wersja więc dla małych dziewczynek do kompletu można zrobić i breloczek. Chociaż myślę, że i duża panna by nie pogardziła :) Wzór TUTAJ. 

3. Brelok głowa pielęgniarka? Lekarz? Myślę, że jako podziękowanie to fajna sprawa:) Małe i szybkie do zrobienia:) Myślę, że pomysł warto pokazania a nawet wykonania:) LINK TUTAJ

2. Coś dla fanów króliczków? Wzór do ściągnięcia TUTAJ :)

1. Myślę, że taki pomysł na breloki słodziaki w stylu Kawaii przypadnie Wam do gustu. Są aż 4 wzory:) Miłego dziergania:) Wzoru TUTAJ

Na dziś to koniec i do zobaczenia za tydzień :) 
Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć (drobną sumą), możesz postawić mi kawę (kliknij zielony przycisk).Postaw mi kawę na buycoffee.to 

7 komentarzy:

  1. Musze tyłek spinac żeby to wszystko przerobić :)))) Jaszczureczka, albo żółwik...byłby idealny na brelok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony wpis! Zawsze chętnie czytam a poniedziałki stają się ciekawsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze ten dreszczyk emocji i napięcia.. co dzisiaj ciekawego wpadnie w szydełko🥰

    OdpowiedzUsuń
  4. 7 i 8 to moi faworyci, ale mała Madzia też ładna, a oko - dla miłośników horrorów - suer.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wszystkie są ale chyba nietoperek skradł najbardziej moje serce

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te breloczki mozna wzór na króliczki

    OdpowiedzUsuń