Kanał youtube

poniedziałek, 13 lipca 2020

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (lisy)

Dziś w TOP TEN nie cierpię poniedziałków przegląd na LISY :)
A za tydzień mam dla Was niespodziankę ale ciiii :)

10. Wzór na tego słodkiego liska w języku angielskim znajdziecie pod TYM LINKIEM

9. Wzór na tego słodziaka znajdziecie TUTAJ po angielsku. Te nogi coś mi przypominają hahaha. Wybaczcie ale nie mogłam tego napisać. 

8. Grzechotka w kształcie liska? Myślę, że to super pomysł. LINK TUTAJ DO WZORU :) 

7. Śpiący lisek. Kilka już widziałam zrobionych więc polecam gorąco. WZÓR O TUTAJ

6. Tego lisa w technice Ragdoll nie mogło zabraknąć. Jak zawsze od Spin a Yarn Crochet wzór TUTAJ. 

5. Tego lisa zna każdy, przedstawiać go raczej nie trzeba, a fan Małego Księcia obowiązkowo go musi zrobić. Wzór znajdziecie TUTAJ

4. Słodziak Lucjan od Ami Little Creature po polsku pod TYM LINKIEM

3. Dla fanów rosyjskich wzorów polecam lisa od Nelly Handmade. Wzór TUTAJ

2. Zakochane liski myślę, że projekt można użyć do wykonania pary młodej o podobnym nazwisku czy też na Walentynki. Wzór znajdziecie TUTAJ

1. A na koniec polecam tego słodziaka:) Można go pokochać a te jego spojrzenie mnie zahipnotyzowało. Wzór do ściągnięcia z RAVELRY TUTAJ

Do zobaczenia za tydzień :)

8 komentarzy:

  1. Znowu tyle pięknych zabawek do zrobienia :) ale teraz chyba cały tydzień będę skupiać się głównie na tym co to za niespodzianka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie oczarował mnie nr. 7

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy inny, a wszystkie piękne :)
    10, 8 i 7 mówią do mnie: zrób mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy inny, a wszystkie piękne :)
    10, 8 i 7 mówią do mnie: zrób mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o lisy - to biorę wszystkie! 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne,jakie słodkie ,jakie urocze. Bardzo dziękuję 😁😄👍😘

    OdpowiedzUsuń