Kanał youtube

czwartek, 13 sierpnia 2020

Ankieta 10 - jakie tłumaczenie wybierasz jako pierwsze

Po szaleństwie 9 ankiety (którą wymyśliła małpa) i Waszym odpowiedziom czas już na 10 ankietę. Dziś już poważniej, mimo, że fizycznie nie ma mnie w tym dniu z Wami. Zostawiam Wam wybór i jestem ciekawa co tym razem wymyślicie:)

Dziś bez niespodzianki, ale w puli nowe wzory do wyboru:) Mam nadzieję, że któryś podbije Wasze serce:) A jak nie to pomarudźcie tutaj w komentarzach :)

Powodzenia i do usłyszenia kochani :)

Wykres odpowiedzi z Formularzy. Tytuł pytania: Miłego głosowania :). Liczba odpowiedzi: 211 odpowiedzi.

4 komentarze:

  1. .... promocja zdrowego żywienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. osa - ma talię taką jak ja bym chciała mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba koala;) czyli..ilu chętnych tyle propozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przegladalam zdjęcia i cudownego koale wysłałam już do córki. Obie jesteśmy zachwycone.
    DWA głosy na koale! ��

    OdpowiedzUsuń