Kanał youtube

czwartek, 6 sierpnia 2020

Ankieta 9 - jakie tłumaczenie wybierasz jako pierwsze

Dziś już 9 ankieta, cokolwiek wybierzecie to dziękuję Wam za to, że tu jesteście, a na poważnie może być tak, że będzie co będzie bo mam pewne plany :) 

Dziś nieco wyjątkowa ankieta, może żart może i nie? Ale z dala od kompa coś muszę wykombinować. Niemniej jednak chyba się nie zawiedziecie :) Znacie mnie i moje poczucie humoru więc do dzieła :)

Wasze wyniki
Wykres odpowiedzi z Formularzy. Tytuł pytania: Bądź szczery ze mną i ze sobą, to zostanie i tak wśród nas haha :) Jakiś wzór i tak będzie :). Liczba odpowiedzi: 380 odpowiedzi.


5 komentarzy:

  1. To ja już wolałam dotychczasowe ankiety...były łatwiejsze :-) :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze powiało poeażnym humorem hi hi zagłosowane

    OdpowiedzUsuń
  3. no siostro poleciałaś teraz,ale chciałaś to masz.... :)




    OdpowiedzUsuń
  4. Haha jaki czad 😁😁 czyzby ktos rozwazyl moja prosbe z opcja zaznacz wszystko?😁

    OdpowiedzUsuń