Kanał youtube

poniedziałek, 1 lutego 2021

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (zakładki do książki cz. 1)

Kto uwielbia czytać? A może znacie kogoś kto uwielbia zakładki do książki? To dziś przychodzę z przeglądem na 10 darmowych zakładek do książki. Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie.
Ja zrobiłam tylko 1 szydełkową zakładkę, a może dwie? 

Jeśli się zastanawiacie czemu TOP TEN dziś później to odpowiedź brzmi WRÓCIŁ MĄŻ hahaha a resztę sobie dopowiedzcie sami:)

Aha znajdziesz MNIE NA PINTEREST. Fajnie jak ZAOBSERWUJESZ i poślesz dalej w świat. KLIKNIJ TUTAJ. 

10. Nie wiem co tu pisać haha. Wzór znajdziecie TUTAJ


9. Słoń z całkiem niezłą trąbą hahaha:) Wzór znajdziecie TUTAJ


8. Słodka żyrafka do znalezienia TUTAJ


7. Zakładka wiewiórka od polskiej projektantki MartulaHandmade. Wzór znajdziecie TUTAJ


6. To właśnie tą zakładkę kiedyś zrobiłam. Polecam z całego serca. Wzór TUTAJ


5. A może coś dla fanów piesków? Jamnik zakładka wzór TUTAJ


4. Zakładka w formie nerwu? No czemu nie. Po angielsku macie troszkę niżej, chyba, że chcecie sobie poćwiczyć hiszpański. Wzór TUTAJ


3. Dla małych księżniczek. Po hiszpańsku ale baza generalnie jest taka sama, a główki nie są skomplikowane. Wzór ściągniecie TUTAJ


2. Zakładka jeleń? Nie mylić z reniferem ahaha. Wzór ściągniecie TUTAJ

1. Małpa ponoć za free, ale trzeba się zapisać do subskrypcji. Kto odważny sprzedać swego maila za wzór to śmiało zapraszam TUTAJ

W tym temacie to chyba jeszcze nie koniec hahahah :)

Aha znajdziesz MNIE NA PINTEREST. Fajnie jak ZAOBSERWUJESZ i poślesz dalej w świat. KLIKNIJ TUTAJ. 

Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć (drobną sumą), możesz postawić mi kawę (kliknij zielony przycisk).Postaw mi kawę na buycoffee.to 

7 komentarzy:

  1. Małpiszon wymiata😂😂😂
    będzie mój jak nic❤️❤️❤️
    dzięki śliczne 🥰

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczurek i małpiszon są rewelacyjne!!! Żyrafie też nic nie brakuje. Księżniczki nie wsadziłabym do książki jako zakładki, bo one wszystkie już tam są.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm wszystkie są najpiękniejsze! ❤️Jurorka byłaby ze mnie słaba ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam już małpeczkę.
    Mam jeden emil który podaję jak nie jestem pewna co przyjdzie
    To emil na śmieci hihi. I małpeczka przyszła

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem fanką piesiów to już wiadomo, która zakładka spodobała mi się najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń