Kanał youtube

poniedziałek, 8 lutego 2021

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (Walentynki cz. 2)

Wiecie, że bujamy się rok z TOP TEN? Kurde jak ten czas zleciał. Ale do brzegu, nie lubię tego święta i to bez znaczenia czy miałam męża czy chłopaka, albo tego narzeczonego no. Ale celebrować miłość można nie tylko od święta, więc do dzieła kochani bo samo się nie zrobi:)

10. Miłość leniwa jest, miłość piękna jest czy jak to leciało w tym jakimś liście? Haha a na poważnie moja natura leniwca pięknie odzwierciedla ten projekt. Normalnie serce mi mięknie i Wam również na widok leniwca :) Ma w sobie ten dziki pazur słodkości cwaniak jeden. Wzór TUTAJ


9. Miłość w duecie? No z tymi sercami to możliwe. Osobiście nienawidzę maskotek w tym stylu bo wydają mi się jakieś niedorobione, ale wiem, że mają swoich fanów. Wzór TUTAJ


8. Przez żołądek do serca krótka droga, ja wolę tą nożem przez klatę piersiową, ale czekoladkami i słodyczami też nie pogardzę, więc wzór na te słodkości odnajdziecie TUTAJ

7. Nie mogłam się oprzeć bo te sowy są boskie. Motyw serca jeszcze bardziej mnie przekonał, że warto by taką ślicznotkę zrobić. Wzór znajdziecie TUTAJ


6. To chyba mój faworyt. No przyznajcie, że jest genialny. Inny niż te pierdząco słodkie maskotki z sercami hahaha. Wzór na gościa TUTAJ


5. Box z czekoladkami macie TUTAJ. Mi tam by się nie chciało z tym babrać :) szybciej wciągnę prawdziwą bombonierkę niż to zrobię. 

4. Niby to zające na bazie serca, ale czemu ja tu dupy widzę to nie wiem hahaha taka jestem zboczona. Wzór znajdziecie TUTAJ Komuś się nie otworzy strona, to się wspomóżcie bo nie wiem czemu Amimore.ru nie działa Wam :)


3. Przypomnę się z sercem brelokiem bo myślę, że szybkie projekty i w formie breloków to jest to co poszukiwane jest na ostatnią chwilę. Wzór TUTAJ

2. A tu zaskoczę Was zobaczcie jaki brzydki był rok temu TOP TEN hahaha normalnie aż mi wstyd . KLIKAJCIE I SIĘ ŚMIEJCIE



1. Co to dużo gadać na starość SŁOWO ŚWINIA TO BĘDZIE KOMPLEMENT HAHAHA. I tym miłym akcentem zakończmy to zestawienie. WZÓR TUTAJ z amimore.ru więc pomagajcie sobie w ściąganiu :)

Udanego Walenia w tynki :) A na poważnie do następnego poniedziałku:) 

3 komentarze:

  1. Sercowo-dupne zające mnie rozczuliły - jest w nich wszystko o co w miłości chodzi :). Jednak moim faworytem jest gapiące się serducho.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie urzekł numer 7. Te sówki są super, na pewno je zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dupne zające są super. Dzięki za super robotę :)

    OdpowiedzUsuń