Kanał youtube

poniedziałek, 22 listopada 2021

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (ozdoby choinkowe cz. 4)

Ha, nikt się nie spodziewał, że będzie nowy, nowiusieńki TOP TEN, ale przyznam Wam się, że powstał on rok temu. Trzymałam go w lodówce, aby był ciągle świeży.

Zapraszam Was serdecznie i mam nadzieję, że się ucieszyliście z takiej NIESPODZIANKI :)


A jak ktoś ma ochotę mi podziękować za ten TOP TEN i czas jaki włożyłam w wynalezienie TYCH wzorów to może mnie wesprzeć drobną SUMĄ TUTAJ klikając na POSTAW KAWĘ 


10. Kto z nas nie lubi gorącej czekolady czy tam kakao w kubku? Są takie osoby? Przyznać się, a jeśli chcecie zmienić zdanie to WSKAKUJCIE TUTAJ po wzór



9. Lubicie dzwonki? Styl ragdoll jak zawsze w modzie, więc wpadnie Wam to w oko. Ogólnie nie wiem czemu patrząc na nie myślę o czekoladzie. Wzór znajdziecie TUTAJ


8. Takich gnomków nie widzieliście. Nie są skomplikowane, a to, że wyglądają nieco inaczej czyni je uroczymi. Po cudowne gnomy ZAPRASZAM TUTAJ



7. Jedno czego w życiu mi brak, to chaty z piernika. Może to nie chata, ale mała płaska chatka, ale jakże urocza. Po wzór zapraszam TUTAJ



6. Moja mama ma zawsze oczy jak 5 złotych jak widzi jakiekolwiek kolorowe światełka. Wy też tak macie? To wskakujcie tutaj po WZÓR


5. Choinka tu, choinka tam. No do znudzenia, ale jak święta to drzewko w postaci choinki musi być. Także tego brelok czy zawieszka? Zdecyduj sam robiąc tą choinkę z TYM WZOREM


4. Pamiętacie jak mówiłam, że umiem zrobić laskę na 4 sposoby? Tego sposobu do nich nie zaliczam, jam jest wytrawny użytkownik robienia lasek. Także metoda nr 5 specjalnie dla WAS pod TYM LINKIEM.  Nie narobicie się zbytnio a efekt jak widzicie sami jest :)


3. Czy jedzenie wypada wieszać na choince? Była już pizza, to czemu by nie powiesić TACOSA. Wzór znajdziecie pod TYM LINKIEM, a ja zgłodniałam jak na to patrzę :) Uwielbiam takie projekty, pomijając anielskie ptaki (wiecie, jakie mam na myśli) na choince hahaha


2. Czapki były? Szczerze nie pamiętam, ale skoro to zapisałam to chyba nie było. Po wzór zapraszam TUTAJ. 


1. Ostatni numer w dzisiejszym zestawieniu. Mikołaj jako bombka :) Wykonacie go ładniej, bo ten to z twarzy urodą nie grzeszy. Wzór odkryjecie ze mną TUTAJ.  



4 komentarze:

  1. No to ja zapraszam na cappuccino! Jeszcze wirtualnie, ale... No!

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 i 9 �� to projekty dla mnie �� Ja wzięłam sobie dużą, mocną i czarną kawę ��

    OdpowiedzUsuń