Kanał youtube

wtorek, 23 listopada 2021

Szydełkowa świąteczna ozdoba na choinkę BAŁWAN - Crocheted christmas ornament snowman - tłumaczenie wzoru od PengPuff Crochets

Pomyśleliście, że pojawi się nowy kolejny pakiet na ozdoby świąteczne w tym roku? Mam nadzieję, że jesteście miło zaskoczeni. Dziś zapraszam na numer 1, czyli bałwanka. 

Jeśli cieszysz się, że są nowe tłumaczenia to proszę postaw mi kawkę. Prowadzenie bloga zajmuje trochę czasu, a pić się chce :) To co postawisz mi kawkę? Kliknij i zaskocz mnie :)Postaw mi kawę na buycoffee.to

Zdjęcie autorstwa PENGPUFF.CROCHETS
To co gotowi?
Nim przystąpimy do pracy to przypominam, że Tłumaczenie wzoru by szydlakicudaki.blogspot.com do użytku prywatnego, nie powinno być kopiowane bez podania nazwy autora oryginalnego wzoru, jaki i polskiej wersji tłumaczenia przez Szydłaki Cudaki. Ponadto nie wyrażam zgody na umieszczanie tłumaczenia w formie pliku na jakiejkolwiek grupie facebookowej. 
Miło mi będzie jak mnie oznaczysz po wykonaniu swojej pracy.

Potrzebujesz:
- włóczka yarnart jeans, baby gazzal lub podobne, w wybranych kolorach
- szydełko rekomendowane 2-2,5mm, wypełnienie
- znacznik, igła, bezpieczne oczy 6-8mm
- opcjonalnie kółko na brelok

Legenda:
p - półsłupek
2w1 - 2 półsłupki w 1 (rozszerzenie)
1z2 - 1 półsłupek z dwóch (zwężenie)
MR - magiczne kółko
BLO - płs złapany za tylną nitkę poprzedniego rzędu
oł - oczko łańcuszka
os- oczko ścisłe (zamykające)

GŁOWA kolor biały (wypychamy)
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2 - (2w1) x 6 - 12 płs
Rząd 3 - (p, 2w1) x 6 - 18 płs
Rząd 4 - (2p, 2w1) x 6 - 24 płs 
Rząd 5 - (3p, 2w1) x 6 - 30 płs
Rząd 6-8 - 30 płs <--- bezpieczne oczy między rzędem 7, a 8 w odległości widocznych 6 płs
Rząd 9 - (3p, 1z2) x 6 - 24 płs
Rząd 10 - (2p, 1z2) x 6 - 18 płs
Rząd 11 - (p, 1z2) x 6 - 12 płs <--- wypełnij
Rząd 12 - (1z2) x 6 <--- zakończ i zszyj otwór, utnij nitkę 

KAPELUSZ (lekko wypychamy)
Kolor czarny
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2 - (2w1) x 6 - 12 płs
Rząd 3 - BLO 12 płs
Rząd 4-5 - 12 płs
Kolor czerwony
Rząd 6 - 12 płs
Kolor czarny
Rząd 7 - BLO (2w1) x 12 - 24 płs <--- lekko wypchaj i zostaw długą nitkę do przyszycia do głowy

SZALIK kolor czerwony
Wykonaj 39oł (liczba oczek łańcuszka musi być odpowiednia i pasować na bałwana, jeśli jest za krótki/długi to dodaj/odejmij oczka łańcuszka)
Rząd 1 - od 2oł na szydełku wykonaj kolejno 38 płs (lub więcej/mniej zgodnie ze wskazówką wyżej)
Weź kilka kawałków nitki, złóż na pół i przewiąż robiąc frędzelki. Rozdziel włóczkę i wyczesz ją.

WYKOŃCZENIE
Przyszyj czapkę i szaliczek bałwankowi. Wyszyj nosek pomarańczową włóczką między oczami. 
Jeśli chcesz by ozdoba wisiała na choince to zrób zawieszkę np. ze złotej nitki, a jeśli chcesz jako brelok to doszyj kółeczko. 
Bałwan gotowy :)

Jeśli podoba Ci się moja praca to miło będzie jak postawisz mi kawkę, za to co robię dla Was :)
Dla mnie to duże wsparcie :)Postaw mi kawę na buycoffee.to  




Wzór autorstwa PENGPUFF.CROCHETS Z INSTAGRAMA, znajdziecie po ANGIELSKU POD TYM LINKIEM. (miło będzie jak polubisz profil autorki za możliwość udostępnienia tłumaczenia jej wzoru).

6 komentarzy:

  1. Ale fajny zapis... No powiedz, że Tobie też bardziej się podoba :)
    nie trzeba będzie liczyć kreseczek...
    Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cicho, cicho, będę się starać :) dziękuję :) tyle lat tak było ale zmiany czasem są dobre :)

      Usuń
  2. Super. Teraz dużo fajniejszy zapis. Mała zmiana a tak dużo znaczy. Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę za tak cenny komentarz. Będę się starać :)

      Usuń
  3. Ja zawsze czułam jakąś nieokreśloną więź z bałwanami 🤔

    OdpowiedzUsuń