Kanał youtube

piątek, 26 listopada 2021

Nowości jakie się pojawią :)

BLACK FRIDAY - dzień na który czekają wszyscy, by złapać okazję życia, zaoszczędzić mamonę albo pójść z torbami kupując prezenty.

W tym poście nie sprzedam Ci dodatkowej godziny czasu na dzierganie.

Nie dostaniesz ode mnie żadnej włóczki ani szydełka.

Nie policzę za Ciebie 34 raz tego cholernego rzędu z 58 półsłupkami, bo ciągle ktoś Ci przeszkadza.

Nie powiem Ci, gdzie taniej kupisz włóczki.

Wręcz przeciwnie, zabiorę Ci 5 minut z życia i jeśli liczyłabym się z Twoimi uczuciami to powinnam się spytać: Dobrze Ci z tym? Znowu siedzisz na szydłakach zamiast dziergać? To uważaj :)

Dziś sprzedam Ci informację, czegoś takiego jeszcze nie robiłam... I nie dowiesz się jaka pogoda Cię czeka w najbliższym czasie. Odpowiedź jest zawsze jedna: DOBRA NA SZYDEŁKOWANIE.

Mój czas jest tyle samo wart, co Twój. Każdy ma 24h w ciągu dnia na zrobienie czegoś. Ja zaproponuję Ci następujące projekty jakie pojawią się na blogu (oczywiście najpierw muszę je przetłumaczyć - poświęcam swój czas).

Może tym sposobem przekonam Cię do postawienia mi kawy na Postaw mi kawę na buycoffee.to. Wystarczy, że klikniesz na tą zieloną grafikę i postawisz mi małą czarną, kapuczino albo po prostu jakąś inną kawkę wedle swego uznania. Ta akcja to motywacja dla mnie za to co robię i robiłam do tej pory dla Was. Myślę, że nie jeden raz skorzystałaś z tłumaczenia, albo inspiracji. 142 tys. osób odwiedziło sam post z owcą - ile zrobiło nie wiem. Ale ja tam chętnie kawy się napiję :) to co klikasz? i stawiasz mi kawę?

Postaw mi kawę na buycoffee.to 

Nie stawiasz kawy spoko, rozumiem i tak chętnie zapraszam na mego bloga po nowości jakie się pojawią. Oczywiście inspiruj się również starymi tłumaczeniami. To wszystko za darmo 24/7 przez 365 dni w roku. Nieźle co?

To zaczynamy:)

Propozycje są tylko 4 ale wzorów pojawi się dużo więcej. Umówmy się, każdy ma jakieś tajemnice :)

Koniecznie daj znać, co mogłoby się pierwsze pojawić z tłumaczeń. Ja się ewentualnie zastanowię jak stoję z czasem :)

1. Ozdoby choinkowe w stylu RAGDOLL (4 posty aby nie zaszydełkować się na śmierć hahaha). Z racji tego, że jestem czasem miła powiem Ci, że to wzór od Kanna_toys. Jakby ktoś chciał sobie sam z rosyjskiego potłumaczyć:)


2. A może konik na biegunach? Tego jeszcze nie było. Wzór od znanej już nam Lamp_26.


3. Może jednak wolisz klasykę i kolejny wzór na słodkiego reniferka w paskowanym sweterku. Ja rozumiem, każdy ma jakieś swoje upodobania, a co:) Wzór od Matveeva_toys.


4. Ostatni wzór to petarda. Przynajmniej ja tak sądzę i jak tylko zobaczyłam to wiedziałam, że MUSZĘ się z Wami podzielić. I tutaj pytanie. Podoba Ci się? Bo ja jestem zachwycona. Wzór od N_iniko.


To która propozycja Ci się podoba? Wybieraj. Tu nie ma złych odpowiedzi, tu zawsze wybór jest najlepszy. W najgorszym przypadku, po prostu poczekasz trochę więcej czasu na pojawienie się tłumaczenia. 

12 komentarzy:

  1. Tylko espresso stawiam, ale dzięki za Twój blog <3 - mam nadzieję, że będzie takich espresso więcej <3
    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z każdej kawy i nie marudzę. Kawa to kawa, ale liczy się towarzystwo :) Dziękuję i doceniam gest :)

      Usuń
    2. Ja kawę też lubię zwłaszcza w zestawie z szydkiem. Oczywiście 4 pozycja rzuca mnie na kolana.

      Usuń
    3. Mnie też rzuciła, szczękę zbieram do tej pory :)

      Usuń
  2. Ja kawę też lubię zwłaszcza w zestawie z szydełkiem. Oczywiście 4 pozycja najlepsza,tym razem rzuciła mnie na kolana. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za to że jesteś z nami tu i teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pieknię :) Bez Was nie byłoby mnie:) Miłego dnia :)

      Usuń
  3. Możemy już wspólnie napić się kawy - nie wiem jaką lubisz, więc postawiłam na najdroższą wraz z podziękowaniami za wszystkie inspiracje! A odnośnie powyższych - wszystkie cudne,ragdolle bardzo ciekawe, ale te leżące maleństwa to rzeczywiście petarda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie :) a co do kawy to wypiję każdą :) cieszę się ze wszystkiego. Wy macie mnie, ja mam Was :) Tak naprawdę to wszystko dzięki Wam się tu dzieje:) 4 to mój faworyt :)

      Usuń
  4. Jak zwykle cięzki wybór🙈, ale tak, masz rację ( jak zwykle😂) nr 4 to petarda, a potem moja tegoroczna słabość 😂konik na biegunach🥰🥰🥰 Karola, wiesz ze jestes WIELKA❤️❤️❤️DZIĘKUJĘ 🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ElU:) wiem jestem boska, oryginalna itp. itd :) haha a na poważnie to ja dziękuję, że się pojawiłaś w moim póki co wirtualnym świecie :)

      Usuń