Kanał youtube

czwartek, 2 grudnia 2021

Szydełkowy grzybek - Crocheted Christmas mushroon - tłumaczenie wzoru od Nata_Sakhatarova

Dziś mam ochotę pokazać Wam kolejnego grzyba. Jest jeszcze prostszy niż te pozostałe dwa, do których linki macie TUTAJ (zaawansowany poziom) i o TUTAJ (znający podstawy amigurumi).

A takiego szybkiego grzybka zrobisz z moim tłumaczeniem :) Idealny na resztki włóczek:) To co wchodzisz w to? A jeśli chcesz podrasować swojego grzybka przejdź na koniec tłumaczenia i zobaczysz moją wersję na choinkę :)

ZDJĘCIE AUTORSTWA NATA_SAKHATAROVA

To co gotowi?
Nim przystąpimy do pracy to przypominam, że Tłumaczenie wzoru by szydlakicudaki.blogspot.com do użytku prywatnego, nie powinno być kopiowane bez podania nazwy autora oryginalnego wzoru, jaki i polskiej wersji tłumaczenia przez Szydłaki Cudaki. Ponadto nie wyrażam zgody na umieszczanie tłumaczenia w formie pliku na jakiejkolwiek grupie facebookowej. 
Miło mi będzie jak mnie oznaczysz po wykonaniu swojej pracy.

Potrzebujesz:
- włóczka yarnart jeans albo inne,
- szydełko rekomendowane
- znacznik, igła, szydełko
- złotka nitka do zawieszki lub opcjonalnie kółko na brelok

Legenda:
p - półsłupek
2w1 - 2 półsłupki w 1 (rozszerzenie)
1z2 - 1 półsłupek z dwóch (zwężenie)
MR - magiczne kółko
oł - oczko łańcuszka
os- oczko ścisłe (zamykające)

Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować za ponad 400 tłumaczeń. Możesz wesprzeć mnie drobną kwotą stawiając tzw. wirtualną kawę. To co, docenisz? Kliknij, wesprzyj, w ten sposób możesz mi podziękować za to co robię, a przy okazji możesz odebrać (w zwrotnym mailu) wzór na Qbika (co miesiąc inny wzór mego autorstwa)Postaw mi kawę na buycoffee.to 

NOGA (nie wypełniamy)
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2-15 - 6 płs <--- zakończ i zostaw nitkę do przyszycia do kapelusza

KAPELUSZ (nie wypełniamy)
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2 - (p, 2w1) x 3 - 9 płs
Rząd 3 - 9 płs
Rząd 4 - (2p, 2w1) x 3 - 12 płs
Rząd 5 - 12 płs
Rząd 6 - (3p, 2w1) x 3 - 15 płs
Rząd 7 - (4p, 2w1) x 3 - 18 płs
Rząd 8 - 18 płs 
Rząd 9 - (5p, 2w1) x 3 - 21 płs
Rząd 10 - (6p, 2w1) x 3, os - 24 płs <--- zakończ i utnij nitkę

Wywiń kapelusz jak najbardziej na lewą stronę i przyszyj nogę do kapelusza. Noga przyszyta, to odwiń kapelusz i grzybek gotowy. Jeśli chcesz muchomorka wyszyj białe plamki, doczep koraliki. Jeśli chcesz zawieszkę na choinkę to doczep nitkę, a jak brelok to doszyj kółko.

ZDJĘCIE AUTORSTWA NATA_SAKHATAROVA

Twój grzybek gotowy. Wzór autorstwa NATA_SAKHATAROVA Z INSTAGRAMA, znajdziecie po ROSYJSKU POD TYM LINKIEM. (miło będzie jak polubisz profil autorki za możliwość udostępnienia tłumaczenia jej wzoru). 

Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować za ponad 400 tłumaczeń. Możesz wesprzeć mnie drobną kwotą stawiając tzw. wirtualną kawę. To co, docenisz? Kliknij, wesprzyj, w ten sposób możesz mi podziękować za to co robię, a przy okazji możesz odebrać (w zwrotnym mailu) wzór na Qbika (co miesiąc inny wzór mego autorstwa)Postaw mi kawę na buycoffee.to 

Do podrasowania swoich grzybków użyłam: białej włóczki, drewnianych guziczków oraz zielonej włóczki. A grzybki złożone na płasko prezentują się tak. Zobacz różnicę:) Zwykły grzybek i grzybek z dodatkami. Prawda, że tak niewiele zmienia w wyglądzie wiele?
Zdjęcie mojego autorstwa

1 komentarz:

  1. Wbrew sobie, na złość Tobie - zrobiłam :-) Jest po prostu świetny i prosty.

    OdpowiedzUsuń