Kanał youtube

sobota, 11 września 2021

Szydełkowe grzybki na choinkę

Dziś zbiorczy post jak zrobić szydełkowe grzybki-muchomorki na choinkę. Zapraszam po 3 części tłumaczenia, filmiki wspierające i garść wskazówek. Dziękuję za subskrypcję mego kanału na YT.


Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować za ponad 400 tłumaczeń. Możesz wesprzeć mnie drobną kwotą stawiając tzw. wirtualną kawę. To co, docenisz? Kliknij, wesprzyj, w ten sposób możesz mi podziękować za to co robię, a przy okazji możesz odebrać (w zwrotnym mailu) wzór na Qbika (co miesiąc inny wzór mego autorstwa)Postaw mi kawę na buycoffee.to 

Mam nadzieję, że w tym roku zawisną na niejednej choince :) A jaki jest Twój ulubiony kolor?

CZĘŚĆ 1 - KAPELUSZ

CZĘŚĆ 2 - BLASZKI 

CZĘŚĆ 3 - TRZONEK (instrukcja zszycia grzybka)

Zrobiłeś swojego grzybka? Miło mi będzie jak oznaczysz mnie na FB czy instagramie :)

2 komentarze:

  1. Omg, dlaczego tak późno odkryłam ten blog? Mega skarbca. Bardzo , bardzo dziękuję za każdą maskotkę i tłumaczenie. Rewelacyjny blog Szydłaki Cudaki!!!

    OdpowiedzUsuń