Kanał youtube

poniedziałek, 7 lutego 2022

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (hipopotam)

Dziś przegląd na ssaki, których jeszcze nie było. HIPOPOTAMY, ale dodam, że Muminków tu nie znajdziecie. Mam nadzieję, że Ci któryś przypadnie do gustu i napiszesz mi, który się podoba. Miłego dnia i udanego tygodnia.

Aha znajdziesz MNIE NA PINTEREST. Fajnie jak ZAOBSERWUJESZ i poślesz dalej w świat. KLIKNIJ TUTAJ. 


10. Słodki różowy hipopotamek. Wzór pobierzecie TUTAJ


9. Słodziak z tego gościa, z tym wzorem TUTAJ zrobisz go :)


8. Podobno to kobieta, mimo, że w kolorze niebieskim. Poznajcie Harriet. Wzór znajdziecie TUTAJ


7. Małe jest piękne. Myślę, że taki hipopotam to świetny pomysł na brelok lub element karuzeli. Wzór znajdziecie TUTAJ.


6. Grzechotki, gryzaczki. Wzór na głowę hipcia TUTAJ


5. Jeśli macie ochotę na filmik, w którym wykorzystacie pluszową włóczkę i zrobicie słodkiego Hipcia. To zapraszam Was na FILMIK NA YT TUTAJ


4. Czujesz się jak mama hipopotam. Śmiało nie martw się ja też. Ciężko mi czasem dźwigać to wszystko. Ale wzór znajdziesz TUTAJ


3. Mama była, no to czas na dzidziusia. Duet idealny a wzór na maluszka TUTAJ


2. Grzechotki do łapek to piękna rzecz. Wzór znajdziecie TUTAJ


1. Dla mnie to numeru UNO. Sami przyznacie, że ten projekt zwala z nóg. Jest realistyczny i to jest w nim piękne. Ja zbieram szczękę z podłogi. Wzór znajdziecie za DARMO TUTAJ do ściągnięcia. 

A jaki jest Twój ulubiony numer? Miłego poniedziałku :) 

8 komentarzy:

  1. Masz rację 1 wymiata! Chociaż mnie zauroczyła też 8 bo ma prześliczne ząbki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj...
    Muszę nauczyć się robić maskotki.
    Ja jestem bardziej chustowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach jakie piękne, wszystkie, ale najbardziej mi pasuje nr 9 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do 3., to chyba lupa elektronowa jest potrzebna, żeby "toto" zrobić 😁😋😉

    OdpowiedzUsuń