Kanał youtube

poniedziałek, 2 maja 2022

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (smoki cz. 1)

Elo elo i znów mamy poniedziałek :)

Dziś zapraszam na zestawienie smoków, miały być lwy ale do smoków mi dziś bliżej :)

No to zaczynamy :)

Aha znajdziesz MNIE NA PINTEREST. Fajnie jak ZAOBSERWUJESZ i poślesz dalej w świat. KLIKNIJ TUTAJ. 

10. Na otwarcie przedstawiam Wam tego smoka i proszę pamiętajcie, że wzór jest darmowy w sieci od dawien dawna. Napisałam do autorki z prośbą o zgodę na tłumaczenie, myślę, że się nie odezwie patrząc na aktywność na Insta, ale nadzieja umiera ostatnia. Tego słodziaka pobierzecie TUTAJ


9. Jeśli macie ochotę szydełkować z filmikiem to polecam Wam tego smoka. Wersja filmowa bezpłatna, albo można wykupić sobie pakiet patrona i skorzystać również z innych wzorów w wersji pisanej. Wybór należy do Was. Wersja darmowa na YT TUTAJ


8. Lubicie pacynki? Mam dwoje dzieci jedno pokochało dlatego pozostawię to w nadziei dla Was. Ten śmiech dzieciaka jak widzi przebraną rękę za cokolwiek jest bezcenny. WZÓR TUTAJ


7. Te są słodkie. Mimo pospolitego kształtu uważam, że mają potencjał. Nawet kolorowa włóczka która leży i nie wie po co ją kupiłaś przyda się na ten projekt. WZÓR POBIERZECIE TUTAJ.


6. Jeśli myślisz, że to powinien być nr 1 to masz rację. SMOK Vincent, jednym słowem SZTOS i aż pragnę go mieć. Gorzej z czasem ale co tam wrzucam info TUTAJ ZA FREE


5. Lubicie smoki, zszywać pewnie też bo to tematy ze sobą tak pokrewne jak mózg i serce. To kolejne macie TUTAJ


4. Ilekroć widzę tą trójkę to myślę o tym, że tak właśnie wyglądałam ze swoimi siostrami za smarkacza. WZÓR TUTAJ, ale uwaga link masz do 1 części a w tekście pokierujesz się na dwie kolejne. Po prostu jest to bardzo długi wzór :) 


3. Małe i zielone jest piękne. To proszę dla CIEBIE TUTAJ


2. Myślę, że Wam się spodoba. Mnie zachwyciły skrzydła i wygląda tak lekko ten smok, że trzeba go zrobić. WZÓR TUTAJ


1. Zastanów się po co by zrobić tego smoka? Dla sławy, dla kogoś a może po prostu z nudów? Jedno jest pewne GIGANT z dużą ilością detali na drucianym stelażu. Małe wyzwanie ale wzór za FRIKO TUTAJ


I to już koniec na dziś. Za tydzień mam imieniny i nie wiem czy robić TOP TEN czy jednak uczcić to inaczej. Co sądzisz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz