Kanał youtube

poniedziałek, 16 maja 2022

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (kupa)

Najbardziej gówniany dzień tygodnia to PONIEDZIAŁEK haha i z tej okazji masz dziś brązowych inspiracji do bólu :)

A jak masz ochotę postawić mi kawę (czyli wesprzeć drobną kwotą) kliknij to POSTAW KAWĘPostaw mi kawę na buycoffee.to i niech ten dzień nie będzie taki GÓWNIANY :) Aha, co miesiąc wysyłam swój autorski wzorek. Może się skusisz zaryzykować? To moje podziękowanie za to, że KTOŚ MNIE DOCENIŁ, czyli TY :)

Zapraszam na zestawienie STOLCÓW, KUP, GÓWNA. Temat jak każdy inny, każdy się krzywi ale czasem wypada tą kupę zrobić hahaha :) 

10. Idziesz z psem to należy wziąć worek aby posprzątać to co piesek wydalił. Możesz zrobić psa, która ma w sobie woreczki na psie bobki. Wzór pobierzesz TUTAJ.


9. Na brelok? Do pracy na biurko? Łapcie WZÓR i modela :) 



8. Pluszowa kupa jest taka miła :) Śmiało można dotknąć ona nie śmierdzi, a wzór TUTAJ

7. Duża piękna sztuka. Zrobić takiego klocka to nie lada wyczyn. Wzór znajdziesz TUTAJ 

6. Jeśli śledzisz mnie od dawna to zorientujesz się, że ta kupa była w zestawieniu na świąteczne ozdoby. GÓWNO na choince, to takie hmmm... wzór TUTAJ

5. Co dwie kupy to nie jedna. W sumie gówno jak każde inne. Wzór TUTAJ 


4. Święta to piękny czas, jak numer 6 Was nie urzeknie to myślę, że do tego może serce drgnie :) WZÓR TUTAJ


3. Nie ma jak walnąć klocka zimą na śnieg. Ta unosząca się para hahaha. Wzór pobierzesz TUTAJ 


2. Gówno jednorożec. Gównorożec czy to poprawna nazwa? Wzór za free TUTAJ i niech mi ktoś nie mówi, że on na ETSY płatny, bo jest. 


1. Mówcie co chcecie. Ale jak już się klocka postawi to coś w życiu nam potrzebne. Dla mnie to numer jeden. Dwie kupy i papiur do rzyci hahaha. WZÓR TUTAJ 


A na koniec smaczek, wzór jest płatny ale zobaczcie jak gówniano wpisał się w ten temat. Tak takie rzeczy też szydełkują. Miłego a wzór kupisz TUTAJ, gdyby co. I zwróćcie uwagę, że na ravlery jest tańszy niźli na ETSY :) 


I to na tyle w tym temacie. Ktoś dotrwał do końca? Hahaha :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz