Kanał youtube

poniedziałek, 30 maja 2022

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (koala cz.1)

 A dziś coś czego nie było. Koale małe, duże i takie tam :) Sama słodycz.

Aha znajdziesz MNIE NA PINTEREST. Fajnie jak ZAOBSERWUJESZ i poślesz dalej w świat. KLIKNIJ TUTAJ. 

Zaczniemy od dopieszczenia mnie samej. Po kolei będą 4 moje tłumaczenia po polsku. Mam nadzieję, że coś wybierzesz dla siebie. A potem propozycje już nowe dla Was w innych językach :)

10. Przyjemny i szybki do wykonania brelok w formie głowy koali :) Nieco inaczej robiona główka powinna przypaść Ci do gustu. Sama zrobiłam 2 sztuki dla moich sióstr. LINK DO TŁUMACZENIA 


9. Teraz kolej na większą sztukę w całości. Wykonasz z dolphina i masz mega słodziaka. Po tłumaczenie zapraszam TUTAJ


8. Równowaga musi być. Czas na kolejny brelok główkę, tym razem w formie tradycyjnej kuli robionej na szydełku. TŁUMACZENIE TUTAJ


7. Coś już bardziej ambitnego i przetłumaczonego przeze mnie dla Was. Tłumaczenie na KOALE TUTAJ 


6. Koala z koszyczkiem na różne przydasie? Myślę, że jak ktoś lubi takie klimaty to się pokusi. Śmiało można użyć jako stojaka na szydełka i inne akcesoria. WZÓR POBIERZECIE TUTAJ 


5. Wiem, że wiele osób szuka pomysłów na grzechotki gryzaki z kółkiem drewnianym. Wychodząc naprzeciw tym osobom polecam skorzystać z tego WZORU. Po angielsku wersja niżej niż oryginał. 


4. Kolejna propozycja to grzechotka w wersji miękkiej od polskiej autorki Zuzanny Pabin. WZÓR POBIERZECIE STĄD 


3. Te są słodkie, a że nic nie udostępniałam w Indonezyjskim języku to chcę Wam je pokazać. Wzór nie jest trudny bo same rzędy są opisane po angielsku. Resztę wujek google Wam przetłumaczy :) Wzór TUTAJ


2. Czyż nie jest słodki ten koala? Dla mnie musi być na 2 miejscu bo na pierwszym ktoś przekonał mnie swoim spojrzeniem. WZÓR TUTAJ 


1. Dla mnie dziś to ta panna jest numero uno. Sami zobaczcie, czy te ślepia mogą kłamać? WZÓR TUTAJ POBIERZECIE


I na dzisiaj to tyle. Mam nadzieję, że jakiś KOALA wpadł w oko i może skorzystasz z podpowiedzi :)

1 komentarz: