Kanał youtube

poniedziałek, 9 maja 2022

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (lwy)

Dziś są moje imieniny i z tej okazji zapraszam Cię na TOP TEN z lwami :) Na 10 darmowych wzorów znalezionych w sieci :)

Aha znajdziesz MNIE NA PINTEREST. Fajnie jak ZAOBSERWUJESZ i poślesz dalej w świat. KLIKNIJ TUTAJ. 

10. Co tu dużo mówić. Podoba mi się ten duet. Lew i lwica. Bardzo ładne wykonanie. Wzór pisany oraz wsparcie w postaci filmu na YT. Znajdziesz TUTAJ


9. Oczywiście nie może zabraknąć lwa w stylu ragdoll i tu jak zawsze wzór od SPINaYARNCrochet. Wzór znajdziesz TUTAJ 




8. Wzór na tego lwa pobierzecie również z innymi zwierzątkami. Myślę, że coś Wam wpadnie jeszcze tam w oko. Lwa znajdziesz na 7 stronie PDF TUTAJ 


7. Myślę, że ten też nie jest taki zły. Jest bardziej napakowany. W końcu to samiec alfa. Wzór TUTAJ


6. W lwach najfajniejsze są grzywy, bo ile autorów tyle pomysłów. Sami zobaczcie. WZÓR TUTAJ


5. I kolejny duet. Uważam, że 10 lepszy, no ale kto co woli. Wzór znajdziecie TUTAJ


4. Lubicie niemiecki? Ja nie bardzo ale lew sympatyczny. Wzór pobierzecie TUTAJ


3. Całkiem spoko ten KIMBA co? Wzór ściągniecie z RAVELRY TUTAJ


2. Lubię spać do tego stopnia, że zasnę na gali boksu na żywo i to nie z nudów. Po prostu jak trzeba to mam odlot. Poduszka się więc przyda. Wzór POBIERZECIE TUTAJ 


1. Nie narobicie się, i nie dziękujcie :) Lubię takie projekty. WZÓR TUTAJ


I to dzisiaj wszystko. A jeśli masz ochotę postawić mi kawę z okazji imienin i tego co robię na blogu, to zapraszam tutaj Postaw mi kawę na buycoffee.to Będzie mi bardzo miło :)

2 komentarze: