Kanał youtube

poniedziałek, 6 czerwca 2022

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (breloki cz.2)

Witajcie:)

Dziś przegląd wzorów na breloki które śmiało możecie wykorzystać na zakończenie roku dla dzieci. Oczywiście jeśli są w takiej grupie przedszkolnej :)

Aha znajdziesz MNIE NA PINTEREST. Fajnie jak ZAOBSERWUJESZ i poślesz dalej w świat. KLIKNIJ TUTAJ. 

10. To co Tygryski lubią najbardziej :) Wzór pobierzesz TUTAJ


9. Rere kum kum rere. Żabka. Pozwolę sobie na swoje tłumaczenie, które masz TUTAJ 


8. Czy grupa dzieci z pszczółek by się takich ucieszyła? Po tłumaczenie zapraszam TUTAJ 


7. Biedroneczki są w kropeczki, a ten wzór pobierzesz TUTAJ 


6. Słoneczka najdroższe, tak się cieszymy jak dzieci nie ma w domu. Wzór TUTAJ


5. Myślę, że te myszki mogą się spodobać :) Ja bym chciała być w tej grupie i taką dostać. Wzór pobierzesz TUTAJ


4. Rybka od Pauliny Łata z Kuferek z Pasją. Po polsku TUTAJ


3. Sówki ktoś może potrzebuje. Odsyłam do mojego polskiego tłumaczenia TUTAJ


2. Kolejny wzór na misia i toBy  po polsku od AMILITTLECREATURE znajdziesz TUTAJ 


1. Były tęczowe myszki to i grupa jeżyków nie może być gorsza. WZÓR TUTAJ


I na dzisiaj to koniec. Chcecie za tydzień kolejną propozycję na breloki z grupami do przedszkola? Mam nadzieję, że jakieś propozycje podsuniecie. Daj znać w komentarzu :)

5 komentarzy:

  1. Piękne! Dzięki! Wykorzystałam jeże!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją uwagę przyciągnęły myszki i rybka. Myszki - rewelacja, a rybki ostatnio podobają mi się bo są rybkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę co by zrobić ją do swojej kawowej kolekcji 😁 w sensie kwadratową rybkę ♥️

      Usuń
  3. Przecudne te breloczki.
    Poproszę więcej wzorów.

    OdpowiedzUsuń