Kanał youtube

poniedziałek, 14 listopada 2022

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (psy cz.2)

A dziś zapraszam Was na 2 część wzorów z psami. Zobaczmy co od ostatniego razu doszło nowego, albo co pominęłam. 2,5 roku to szmat czasu, więc warto zrobić kolejną część ze wzorami na PSIAKI :)

Pierwszy TOP TEN podlinkuję Wam na dole, czyli tradycyjnie po odrobieniu dzisiejszego zadania :)

A jak ktoś ma ochotę mi podziękować za ten TOP TEN i czas jaki włożyłam w wynalezienie TYCH wzorów to może mnie wesprzeć drobną SUMĄ TUTAJ klikając na POSTAW KAWĘ 

10. Zdaję sobie sprawę, że wzór może się nie wyświetlać części osobom, więc jak kogoś urzeknie niech da znać. Oryginał pochodzi ze strony amimore.ru i jest po rosyjsku. LINK TUTAJ 


9. Jedna z najbardziej znanych ras świata. Oczywiście mowa o Corgi ulubionych psach Królowej Elżbiety. Lubicie breloki to ten przypadnie Wam do gustu. Wzór znajdziesz TUTAJ


8. Musiałam Wam to pokazać. Pies z 3 głowami. Pytacie się po co komuś? Uwierzcie ma wzięcie, a i dzieciakom się może spodobać. Wzór pobierzecie TUTAJ


7. Ciułała haha a całkiem serio poprawnie zapisując Chihuahua Wzór znajdziesz TUTAJ wraz z filmikiem wspierającym. 


6. Jak często wspominam uwielbiam kreatywność i wykorzystywanie wzoru na maksa. Zobaczcie ten sam wzór 2 różne rasy psów. Owczarek niemiecki, a może pudel? Wybór nie jest łatwy ale jak poniesie wyobraźnia to mamy takie efekty.. A wzór pobierzecie TUTAJ



5. Jeszcze jeden mały kudłacz. Wzór z filmikiem znajdziesz TUTAJ.


4. Słodziak, a jak go zrobicie z pluszowej włóczki to już w ogóle będzie dużym towarzyszem Waszych najmniejszych. Wzór TUTAJ


3. Kolejny słodziak, a wzór pobierzecie TUTAJ


2. Ostatnimi czasy Wasz faworyt na moim blogu. Wzór przetłumaczony znajdziecie u mnie pod TYM LINKIEM. 


1. Jeśli ktoś ma ochotę poćwiczyć mniejsze formy z pluszowej włóczki to polecam. Wzór z amimore.ru pod tym LINKIEM


To jaki dziś wybierasz numer?

A TOP TEN z 1 częścią wzorów na PSIAKI TUTAJ.

Miłego dnia dla Wszystkich.

6 komentarzy:

  1. Dziś podbija me serce 1, 10 Dzięki, że chce Ci się wyszukiwać takie perełki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję że piszesz komentarze jako jedna z nielicznych i odwiedzasz bloga 🥰

      Usuń
  2. 9. Bo kocham bre(y)loki 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe! Dzięki, że jesteś i co chwilę coś podrzucasz! Moje szczęśliwe numerki, to 4, 3, 1. Czwórka przypomina mi mojego spaniela Freda, w czasach szczenięcych 💔🥺

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogła bym prosić o pomoc przy 1 wszym piesku? Faktycznie,nie wyświetla się wzor 🙄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz mi na fb adres mailowy bo nawet nie wiem z kim mam przyjemność :)

      Usuń