Kanał youtube

poniedziałek, 23 stycznia 2023

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (żaby cz. 2)

Witajcie w poniedziałek. Tradycyjnie zaczynamy nasze zestawienie. Dziś padło na ŻABY i to część 2. Mam nadzieję, że są wśród Was osoby, które kochają te zwierzątka. Tradycyjnie link do części 1 będzie na dole :)

10. Kolorowa żaba, mimo, że wzór darmowy w formie filmiku to mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Wzór znajdziesz TUTAJ. 


9. Kolejna żaba a może bardziej ropucha, to moje polskie tłumaczenie, wzoru od OTYULI z INSTAGRAMA które znajdziecie TUTAJ.



8. Kolejny wzór jest dla osób, które chcą i potrafią już więcej. Praca z drutem wrabiane elementy. Po żabą zapraszam TUTAJ.


7. Pomysł na brelok myślę, że idealny. Wzór pobierzecie TUTAJ

6. Borys żaba. Darmowa wersja bez czapki, a jak ktoś chce to może sobie kupić wzór bez reklam, albo z czapką. Po darmową wersję zapraszam TUTAJ 

5. Ciekawy projekt dla miłośników żab. Cykl życia żab wykonany na szydełku. Polecam wzór pobierzecie TUTAJ.

4. Wzór na dużą żabę, a jak zrobicie z Dolphina to będzie gigant. Wzór pobierzecie TUTAJ

3. Ropucha wzór pobierzecie TUTAJ

2. Genialny przykład tego, że to jest AMIGURUMI. Ta żaba ma wielką głowę i małe rączki i nóżki. Idealnie wpisuje się w to hasło. Wzór znajdziecie TUTAJ



1. Te żaby podbiły moje serce. Uśmiechnięte, oczy wyłupki i co tu mówić. Wzór pobierzecie TUTAJ

I na dzisiaj to tyle. LINK DO 1 CZĘŚCI TUTAJ

3 komentarze:




  1. strzał w 10!!! i w moje serce!!! Zakochałam się w żabci nr. 10 opłakałam się przy pokrojonej żabie z pierwszej części - biedna! Wiele z nich już robiłam. Z wielką przyjemnością robiłam tę Twojego projektu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to te grubiutkie spod 1 są rewelacyjne 🙂

    OdpowiedzUsuń