Kanał youtube

poniedziałek, 1 czerwca 2020

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (żaby cz.1 )

Dziś w TOP TEN, czyli nie cierpię poniedziałków wzory na żaby :)
Zapraszam, wskakujcie i częstujcie się :)

CZĘŚĆ 2 znajdziesz TUTAJ

10. Zapraszam po darmowy wzór do siebie na żabę w 1 kawałku bez zszywania i wrabiania części. Super fajny i szybki wzór. Praca moja autorska a co:) Link macie o

9. Zobaczcie sami jaka super żaba od Sweet Oddity Art i to całkiem za darmo. Piękny książę do ściągnięcia z RAVELRY za free

8. Szydełkowa żabka jako poduszka na nasze szpileczki czy igły? Ten słodziak się poleca, a wzór do ściągnięcia o TUTAJ w formie pdf. 

7. Coś dla miłośników sekcji zwłok? Ludzi lubiące ciekawe zabawki? Ohydne to czy fajne, oceńcie sami. Ja tam jestem na tak. Wzór do ściągnięcia o TUTAJ.

6. A może słodką drzewną żabę? Oczy robią robotę i można się zakochać. Wzór za darmo TUTAJ.

5. Żaba która nurkuje? Czemu nie:) wzór do ściągnięcia TUTAJ.  

4. Chude żaby? Czemu nie. Wzór o TUTAJ :)

3. A co powiecie na taką żabę? LINK to wszystkiego co potrzebne aby ją zrobić TUTAJ

2. Polskie tłumaczenie na żabę z Amigurumi Today macie tutaj u mnie na blogu. A to link do niej. 

1. A tą małą żabkę zrobicie z niemieckim wzorem. Link TUTAJ do wzoru. 

To już koniec na dziś. Który wzór się podoba. Co będzie za tydzień?

5 komentarzy:

  1. Wszystkie ekstra, ale największą chrapke mam na 2 i 10 oczywiście ;D ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiejszy top ten wygrywa 2 i 5!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla miłośników sekcji zwłok...dobre - ale wolałabym nie 😊. Nurek mnie rozbroił - jest świetny ❤️ i chude żabinki - moje przeciwieństwo haha 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń