Kanał youtube

poniedziałek, 30 stycznia 2023

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (breloki cz.3)

Dziś 3 część wzorów na breloki. Podlinkuję Wam dwie poprzednie na dole posta. I pozwolę sobie tym osobom, które szukają czegoś po polsku pokazać swoje tłumaczenia na breloki :)

Aha znajdziesz MNIE NA PINTEREST. Fajnie jak ZAOBSERWUJESZ i poślesz dalej w świat. KLIKNIJ TUTAJ. 

10. Piszę na głodzie więc taki brelok pobudza mój apetyt. Dla fanów pizzy TUTAJ


9. Złota rybka moje polskie tłumaczenie znajdziecie TUTAJ 


8. Koniczynka na szczęścia mimo, że 3listna. Wzór znajdziecie TUTAJ 


7. Szydełkowy konik brelok. Moje polskie tłumaczenie znajdziecie TUTAJ


6. Prosty ząbek do wykonania. Wzór znajdziesz TUTAJ


5. Proste i po polsku wielorybki walenie. Zapraszam na mego bloga TUTAJ


4. Brelok ołówek pobierzecie TUTAJ


3. Brelok koala moje polskie tłumaczenie. Zapraszam TUTAJ


2. Te kurki całkiem przyjemne. Filmik z opisem jak zrobić TUTAJ


1. Zaczęłam jedzeniem i skończę jedzeniem. Burgera mam ochotę zjeść. WZÓR TUTAJ


A na dzisiaj to już wszystko.

CZĘŚĆ 1 NA BRELOKI TUTAJ 

CZĘŚĆ 2 NA BRELOKI TUTAJ

2 komentarze: