Kanał youtube

poniedziałek, 20 lipca 2020

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów jednorożec cz. 1

A dziś coś co uwielbiają małe dziewczynki i nie tylko :)
Kto nie kocha jednorożców? Nie się odezwie haha albo zamilczy na wieki:)

Dziś zapraszam na 1 część przeglądu darmowych wzorów na jednorożce. Myślę, że każdy coś znajdzie dla siebie:) 

10. A tego cudaka pobierzecie po zarejestrowaniu się. Myślę, że warto. TUTAJ LINK

9. Kto nie chciał by zgłębić szwedzkiego? A na poważnie wzór w tym języku na tego gościa znajdziecie pod TYM LINKIEM. 

8. Babeczka jednorożec? Brzmi słodko, aż od tej słodyczy mdli, ale wzór po angielsku do złapania TUTAJ. 

7. Poduszka jednorożec? Czemu nie jeśli zapewnia iście bajeczne i kolorowe sny:) Wzór do ściągnięcia w formie pdf pod TYM LINKIEM. 

6. Wspomniany już jednorożec w technice ragdoll od Spin a Yarn Crochet. No sami przyznajcie, że 10 jednak lepsza:) No ale wiecie głupio tak otwierać stawkę, czymś takim co nie rzuca się w oczy:)
Wzór do znalezienia tutaj POD TYM LINKIEM. 

5. Macie ochotę wykonać takiego słodziaka? A nawet 3? Nic trudnego. Ściągasz wzór STĄD i działasz:) 

4. Tego jednorożca znacie z mojego bloga. A jak ktoś jest nowy to zapraszam POD TEN LINK. 

3. Ten jednorożce to takie moje drugie alter ego. Sami przyznajcie, że pasuje mu liczba 3, którą kocham/ Po wzór zapraszam TUTAJ. 

2. Myślę, że ten słodziak spodoba się niejednej osobie:) No serce mięknie jak się widzi takie małe słodkie cudo. Wzór do ściągnięcia TUTAJ. 

1. Zareklamuję siebie, a co:) Znaczy się autorem jest COLORFULDREAMS_CROCHET wzór znajdziecie TUTAJ, a od tej soboty bawimy się razem na blogu publikując tłumaczenie w częściach:) Wszystkie info macie pod tym linkiem:) 

To dziś wszystko w TOP TEN. Mam nadzieję, że od tej słodyczy Was nie zemdliło i ekrany macie czyste :) Kolejna część też się pojawi. Oczywiście za jakiś czas:) 

6 komentarzy:

  1. Każdy znajdzie coś dla siebie �� Udanego tygodnia �� fb PB

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda ja robie największego bo i ja duża hihihi będzie miała wnusia 💕 pozdrawiam i dziewczęta do dzieła 🥰 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jednorożce nie koniecznie mnie "rajcują", ale 9 podbiła moje serducho.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czwórka to był mój pierwszy jednorożec, więc sentyment pozostał 🙂 od tego czasu było ich już naście. Ale jednorożca rasta jeszcze nie popełniłam 😂

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodkie te jednorożce. Słodziutki początek tygodnia 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. 1, 5, 9 mi podobają się najbardziej

    OdpowiedzUsuń