Kanał youtube

czwartek, 5 listopada 2020

Szydełkowy muchomor na choinkę - Crocheted fly agaric for the Christmastree

Witajcie:)
Jak tam Wasze grzybki muchomorki? Wrzucam Wam cały zbiorczy post na 3 części. Uzupełniłam posty o filmiki specjalnie dla Was. Dzięki nim już na pewno zrobisz swojego grzybka :) A jeśli widzisz go pierwszy raz to proszę obejrzyj filmik wprowadzający, który być może zachęci Cię do zrobienia swoich na choinkę :)
Oczywiście zapraszam do pozostałych filmików wyjaśniających jak zrobić blaszkę i jak zszyć naszego muchomorka :) 
Niech się dzieje kolorowo na Święta :)
Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować (drobną sumą), możesz postawić mi kawę (kliknij zielony przycisk).Postaw mi kawę na buycoffee.to 


Zapraszam Was serdecznie :)




PS. Miło mi będzie jak się pochwalisz/oznaczysz mnie po zrobieniu swoich grzybków na FB lub Instagramie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz