Kanał youtube

niedziela, 17 października 2021

Szydełkowe ozdoby na choinkę - pakiet nr 2

Zapraszam Was na zbiorczy post drugiego pakietu ozdób na choinkę, które już pojawiły się u mnie na blogu. Mam nadzieję, że te 10 schematów również Wam przypadnie do gustu :)


Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować za ponad 400 tłumaczeń. Możesz wesprzeć mnie drobną kwotą stawiając tzw. wirtualną kawę. To co, docenisz? Kliknij, wesprzyj, w ten sposób możesz mi podziękować za to co robię, a przy okazji możesz odebrać (w zwrotnym mailu) wzór na Qbika (co miesiąc inny wzór mego autorstwa)Postaw mi kawę na buycoffee.to 

A w ramach współpracy włóczki i akcesoria do amigurumi możesz kupić w promocji u MILA DRUCIARNIA. Szczegóły na grafice.

WSPÓŁPRACA

Wzór na każdą z 10 ozdób uzyskasz klikając w słowo przy zdjęciu pod spodem :)

BOMBKA



RENIFER


PIERNIK


SERCE


MIŚ


DOMEK


DOMEK Z NÓŻKAMI

Mam nadzieję, że dzięki zbiorczemu postowi będzie Ci łatwiej zrobić wszystkie ozdoby :) Miło mi będzie, jak po skończeniu pracy oznaczysz moje tłumaczenia na fb czy też wyślesz do mnie zdjęcia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz