Kanał youtube

poniedziałek, 31 stycznia 2022

Nie cierpię poniedziałków - czyli subiektywny top ten (PTAKI,WACKI i inne takie)

Dziś najlepszy w dziejach historii TOP TEN. Jeśli określisz go mianem CHU**WEGO to będzie najlepszy komplement. Zaznaczam, że przewijając w dół wchodzisz na własne ryzyko. Treści dla osób o mocnych nerwach, z poczuciem humoru i dla osób +18 i bez kija w tyłku. Nie pokazuj tego maluchom i osobom o słabym sercu. Nim przystąpimy do pokazania Wam najprawdziwszych ptaszków i troszkę gratisów, to chcę powiedzieć, że na końcu znajdziecie LINKI DO 2 TOP TENÓW z częściami ciała (tak aby już było kompleksowo). W końcu penis to część ciała i należy uczcić to należycie.

MAŁA WZMIANKA - wynoszę całego bloga w formie zdjęć na PINTEREST więc śmiało powoli materiałów tam przybywa. Daj znać, czy to ma sens. Wskocz, zobacz, zaobserwuj i oglądaj bloga po obrazkach. 

Jeśli się zastanawiasz z jakiej okazji jest ten TOP TEN, to jest to część przygotowawcza do WYWIADU ze mną, który zaplanowałam na 1 kwietnia na prima aprillis.

Na koniec mam dla WAS piosenkę, która idealnie odda dzisiejszy TOP TEN. Mam nadzieję, że poprawię Wam humor :) To kawka w dłoń i miłego poniedziałku.

 10. Wysoki, piękny smukły PAN szuka Pani, która chciałaby go wykonać. Przyznajcie, że kawaler pierwsza klasa. Jak ktoś lubi chudzielców to WZÓR TUTAJ. 


9. Jeśli czujesz się samotna, albo partner Cię wkurza to polecam stworzenie sobie maskotki do przytulenia. Ciepły, zawsze stoi/leży i zawsze skory do przytulasów. Jedyna inwestycja to ta w dużą ilość włóczki i wór wypełnienia, a WZÓR TUTAJ.


8. Patrząc na zdjęcie poniżej można zaobserwować prawdziwy stan. My też nie mamy jednakowych piersi, więc komu tam będzie przeszkadzać jedno jajko większe? Prosta ptaszyna, bez tych oczu i uśmiechu, a WZÓR TUTAJ


7. Każdy żółw chowa się w swojej skorupie. Jeśli komuś odpowiada taki stan rzeczy i pomysł to WZÓR TUTAJ.


6. Sympatyczny stworek przyznacie, kolega pochodzi z Azji, tak sądzę po opisie CHAN CHAN. A prosty WZÓR TUTAJ.


5. Najbardziej realistyczny i oddający piękno ptaka. WZÓR TUTAJ


4. Wiem, że ktoś się zestresował wchodząc tutaj. Zapraszam szybko po antystresowego peniska. Ściskanie pomaga zredukować stres i zwiększyć moc nadgarstków. Proszę jedynie za bardzo się nie wciągać. A WZÓR TUTAJ. 

3. Kolejny penis z moszną. Ot tak po prostu WZÓR TUTAJ.


2. Wiem, że lubicie breloczki. Tym wzorem w formie filmiku i opisu na YT nie pogardzicie. Ja się nim posiłkowałam robiąc swojego maluszka. Jednak moje jajka są nieco inaczej wykonane. Niemniej jednak doceń bo to BRELOK. WZÓR TUTAJ.

1. Podobno Hiszpanie najlepsi. Nie wiem może to i racja, ale tegoż gościa wykonacie z Hiszpańskim filmikiem tutaj WZÓR TUTAJ. 

Z racji tego, że chciałabym wykorzystać temat do końca i niektórzy szukają gadżetów to pokazuję Wam co znalazłam za darmo w necie. Poszperałam i można się nieźle ubawić :)

Ocieplacz na jajka. Ile razy widzę post gdzieś na grupach, że ktoś szuka albo zrobił to mam polew z komentarzy. Oczywiście tych co to na oczy ptaszora nie widziały. Gdyby ktoś potrzebował to WZÓR TUTAJ. 



Używacie błyszczyki/szminki? Ocieplacz im się przyda na zimę. Fajny pomysł do wykonania z filmikiem a WZÓR TUTAJ. 


Zimą zimno i wiatr w szyję wieje. Jak ktoś odważny to może wykonać sobie szaliczek WZÓR TUTAJ. 


Wiele z nas narzeka na nagrzewające rączki patelni. Rozwiązanie jest bardzo proste, trzeba wykonać osłonkę, a WZÓR TUTAJ. 


MUSIAŁAM WAM TO POKAZAĆ. Jedyny i niepowtarzalny gatunek dinozaura, moja robocza nazwa to chujozaur. Tego naukowcy jeszcze nie odkryli. Muszę przyznać, że pomysł genialny i tym dinozaurem zrobiłam WAM dzień. A gdyby ktoś chciał sobie kupić to WZÓR PŁATNY.


Obiecałam Wam piosenkę, która idealnie odda klimat i będzie wesoła. W końcu stanęły te ptaszki/lufy dla nas :) To miłego słuchania. Uwierzcie to lepsze niż BAŚKA OD WILKÓW.


A gdyby jednak ktoś poszukiwał innych części ciała to zapraszam 

1 część TOP TEN - ciało

2 część TOP TEN - ciało 

PS. Przypomnę, że wynoszę bloga na PINTEREST - wskocz, zobacz i powiedz co sądzisz :) Jeszcze wiele pracy przede mną, ale dam radę. Specjalnie dla Was :) Aby móc szybciej znaleźć po obrazkach posty :) Fajnie jak prześlesz dalej informację :) 

Gdyby ktoś tu trafił to chcę powiedzieć, że można mi postawić wirtualną kawę (przelać pieniążki na konto) dziękując za całego mego bloga, tłumaczenia i wzory, a także śmiech na fb. Od dziś zbieram na urządzenie, które przyspieszy pracę w tłumaczeniu następnych wzorów. Więc jeśli masz ochotę mi w tym pomóc będę Ci wdzięczna:) 

Zabrać na wirtualną kawę możesz mnie tutaj Postaw mi kawę na buycoffee.to
Za co serdecznie już teraz DZIĘKUJĘ :)

6 komentarzy:


  1. odleciałam!!! popłakałam się ze śmiechu! Jesteś the best !!! Wszystkie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenkę puściłam przy dzieciach 😂 wyciszylam dyskretnie 😂 każdy ptaszek piękny, no dobra .. 6 odpada 😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Karolina jesteś boska😍🤣

    OdpowiedzUsuń
  4. Karola normalnie wymiatasz, dla mnie opcją 9 a piosenka bomba w sam raz do moich militariów.
    Całuję Fantastic Yarn &Military Crochet 😘

    OdpowiedzUsuń