Kanał youtube

niedziela, 30 stycznia 2022

Szydełkowy zając od Anastazji Sirotina - wszystkie części

Wszystkie części krok po kroku ze zdjęciami i filmikami w 1 poście. Wzór od Anastazji Sirotina.

Każdy link to inna część, wskakuj i miłej zabawy :)



Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować (drobną sumą), możesz postawić mi kawę (kliknij zielony przycisk).Postaw mi kawę na buycoffee.to 


FILMIK WPROWADZAJĄCY Szydełkowy zając od Anastazja Sirotina

WYKAZ MATERIAŁÓW 

1. Szydełkowy zając od Anastazji Sirotina cz.1 (ręce, uszy, ogon)

2. Szydełkowy zając od Anastazji Sirotina cz.2 (stopy, nogi) 

3. Szydełkowy zając od Anastazji Sirotina cz.3 (ciało) 

4. Szydełkowy zając od Anastazji Sirotina cz.4 (głowa i powieki) 

5. Szydełkowy zając od Anastazji Sirotina cz.5 (ubranie) 


2 komentarze:

  1. Jednego zrobiłam z Tobą, grupowo. Mam ochotę na drugiego. Ten post to znam "z góry", że czas już na drugiego 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń