Kanał youtube

poniedziałek, 26 września 2022

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (jednorożec cz. 2)

Szaro buro u mnie za oknem to chociaż zainspiruj się ze mną kolorowymi jednorożcami. Link do 1 części macie na dole posta :) Czyli dzisiaj razem 20 WZORÓW :)

A jak ktoś ma ochotę mi podziękować za ten TOP TEN i czas jaki włożyłam w wynalezienie TYCH wzorów to może mnie wesprzeć drobną SUMĄ TUTAJ klikając na POSTAW KAWĘ . Ja też umiem podziękować, raz w miesiącu wysyłam swój autorski wzór na brelok sześcian :) 

10. Po polsku moje tłumaczenie na breloczek. Wiem, że wiele osób z niego już skorzystało. Zapraszam TUTAJ


9. Myślę, że niejednej osobie spodoba się ten gościu. Duży, śliczny i ma w sobie to coś. Wzór pobierzecie TUTAJ


8. Gdy tęskno za latem, warto sobie przypomnieć to ciepło robiąc te Jednorożce. Przepis na okulary i koło do pływania też macie. Wzór znajdziecie TUTAJ


7. Uwielbiam wszelkie zwierzątka które próbują być magiczne jak jednorożce. Były koty, syreny to czas na misia. Wzór znajdziecie TUTAJ


6. Jak dla mnie słodziak i najmniej oczywisty w formie breloka. Po prostu uwielbiam a wzór pobierzecie TUTAJ


5. Słodka do granic możliwości panna. Wzór znajdziecie TUTAJ


4. Mówcie co chcecie, ale tego pięknego giganta może ktoś zrobi:) Wzór w darmowej wersji TUTAJ


3. Masz ochotę zmierzyć się z bardziej skomplikowaną formą? To tutaj pobierzesz WZÓR


2. Tak jeszcze pod Halloween to też mamy przebranego jednorożca. FILMIK TUTAJ


1. I kot niebyle jaki bo tęczowy jednorożec. Pewnie wielu osobom nie będzie działać bo strona to amimore.ru. Ale gdyby co to wzór TUTAJ. Albo napiszcie do mnie :)


A gdyby ktoś szukał 1 części TOP TEN na jednorożce to ZAPRASZAM TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz