Kanał youtube

poniedziałek, 28 listopada 2022

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (ANIOŁY cz. 2)

Dziś TOP TEN po anielsku :) Mam nadzieję, że powoli wczuwacie się w klimat zbliżających się świąt. Ale uwaga uwaga anioły są nie tylko od święta:) Wszędzie się sprawdzą :) Także dziś zapraszam na ANIELSKI TOP TEN cz.2  :)

A jak ktoś ma ochotę mi podziękować za ten TOP TEN i czas jaki włożyłam w wynalezienie TYCH wzorów to może mnie wesprzeć drobną SUMĄ TUTAJ klikając na POSTAW KAWĘ 

10. Anioł w kobiecej wersji. Wzór znajdziecie TUTAJ


9. Świąteczne aniołki z rękawiczkami. Idealne na brelok, idealne na choinkę. Wzór pobierzesz TUTAJ 


8. Jak się zaraz zorientujecie, a jak nie to napiszę Wam to nie jedyny anioł w serii u autorki. Wzór TUTAJ


7. Kolejny aby Wam pokazać, jak na maksa wykorzystać potencjał aniołów. WZÓR TUTAJ


6. No to może teraz coś mojego i po polsku. Tak dla przypomnienia. Tłumaczenie TUTAJ


5. I jeszcze JA, a co trzeba się dowartościować. Z serii zawieszek na święta jest i anioł Tłumaczenie TUTAJ. 


4. I kolejne maluszki. Wzór znajdziecie TUTAJ


3. Kolejny większy tym razem anioł:) Wzór TUTAJ


2. To może być ciekawe. Wzór TUTAJ


1. Tego anioła musiałam Wam pokazywać już gdzieś indziej, ale nie w tym zestawieniu. Najpiękniejszy jak dla mnie. Wzór pobierzecie TUTAJ.  


A pierwszy TOP TEN O ANIOŁACH TUTAJ. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz