Kanał youtube

poniedziałek, 6 marca 2023

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (Króliki i zające cz.3)

Gotowi na 3 zestawienie królików i zajęcy? No to zaczynamy :)

A jak ktoś ma ochotę mi podziękować za ten TOP TEN i czas jaki włożyłam w wynalezienie TYCH wzorów to może mnie wesprzeć drobną SUMĄ TUTAJ klikając na POSTAW KAWĘ 

Zestawienie na poprzednie 2 części pod postem, więc dzisiaj możesz przejrzeć aż 30 wzorów. Są tam też polskie moje tłumaczenia i nie tylko :)

Aha znajdziesz MNIE NA PINTEREST. Fajnie jak ZAOBSERWUJESZ i poślesz dalej w świat. KLIKNIJ TUTAJ. 

10. Zaczniemy od małego słodziaka z tym filmikiem powstanie na pewno szybko. Link TUTAJ


9. Do wytargania za te swoje uszy. Link do pobrania wzoru po angielsku TUTAJ


8. Królik od Dziergalnia Marty do pobrania za darmo po polsku. Dasz się skusić? Wpadnij TUTAJ


7. Królik Piotruś. Nieco klasyczny ale ładny, ma potencjał. Wzór TUTAJ


6. Przyznajcie że cudowny ten zając. Po rosyjsku, ale jak ktoś ma pojęcie o robieniu maskotek to da sobie radę. Wzór pochodzi ze strony amimore.ru być może nie będzie Ci działał link ani ta strona. Musisz kogoś poprosić o ściągnięcie pdf. Link do wzoru TUTAJ. 


5. Uwielbiam takie małe szalone maskotki. No ma w sobie coś ten zając. Sytuacja jak powyżej. Link do wzoru TUTAJ. Jak nie działa poproś kogoś to Ci ściągnie.


4. Kolejny piękny królik. Wzór jak wyżej z amimore.ru. Link do wzoru TUTAJ


3. Na tego gościa mam zgodę na tłumaczenie, ale to od Ciebie zależy czy chcesz aby był po polsku. Więc napisz czy chcesz. A tutaj link do oryginału. 


2. Masz ochotę na tego królika a przy okazji jego kumpli. To zapraszam po moje tłumaczenie. Do królika TUTAJ


1. I na koniec moje polskie tłumaczenie z poprzedniego roku. Kliknij TUTAJ i baw się dobrze :)


A do poprzednich części zapraszam niżej

CZĘŚĆ 1 TUTAJ

CZĘŚĆ 2 TUTAJ 

8 komentarzy:

  1. Oczywiście że chcemy tłumaczenie! Dziś podoba mi się Piotruś.

    OdpowiedzUsuń
  2. nr 3 wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne królisie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście bardzo chce tłumaczenie😍

      Usuń
  4. Podoba mi się większość królików, dziękuję za ten top10, jest na czasie 😉Poproszę tłumaczenie na nr 3. Nie znoszę cyrylicy 🤪

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie poproszę o tłumaczenie 🤗

    OdpowiedzUsuń
  6. Królik nr 3 jest uroczy i na czasie. Oczywiście fajnie by było gdyby był przetłumaczony 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaardzo chce tłumaczenie do królika nr 3 😁 😁 😁

    OdpowiedzUsuń