Kanał youtube

poniedziałek, 27 lutego 2023

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (poduszki cz. 1)

 A dzisiaj kategoria poduszki i niech mi ktoś napisze, że szkoda, że nie po polsku. Aż 8 moich tłumaczeń więc myślę, że warto skorzystać i nie marudzić, a nawet dać coś od SIEBIE.

Aha znajdziesz MNIE NA PINTEREST. Fajnie jak ZAOBSERWUJESZ i poślesz dalej w świat. KLIKNIJ TUTAJ. 

A jak ktoś ma ochotę mi podziękować za ten TOP TEN i czas jaki włożyłam w wynalezienie/przetłumaczenie TYCH wzorów to może mnie wesprzeć drobną SUMĄ TUTAJ klikając na POSTAW KAWĘ 

10. Poduszka Corgi. Miła i sympatyczna jeśli ktoś lubi pieski. Wytrawni poszukiwacze znajdą również brelok z dupką Corgi u mnie na blogu. A po tłumaczenie zapraszam TUTAJ.


9. Kolejna propozycja dla łasuchów. Donut bardzo prosty i miły wzór do wykonania. Super ozdoba do pokoju dziecięcego. Po moje tłumaczenie TUTAJ


8. Poduszka usta czemu by nie. Idealna na prezent. Po moje tłumaczenie zapraszam TUTAJ


7. Były usta to czas na serce. W każde tłumaczenie wkładam serce więc i po polsku macie taką zwykłą sercową poduszkę. Moje tłumaczenie TUTAJ.


6. Macie ochotę na kocią długą poduszkę wałek. Z tym darmowym wzorem to się może udać. Po wzór zapraszam TUTAJ


5. Poduszka cytryna? No czemu by nie. Angielska wersja nieco niżej na stronie, więc się nie martw dasz sobie radę. Po wzór TUTAJ


4. Klasycznie ale misiowej poduszki nie może zabraknąć. Moje polskie tłumaczenie TUTAJ. 


3. Chyba jedne z najbardziej lubianych przez Was poduszki. Kocie poduszki. Po moje polskie tłumaczenie zapraszam TUTAJ


2. To co tygryski lubią najbardziej. Po moje tłumaczenie na poduszkę tygrysa zapraszam TUTAJ


1. I największa maskotka a zarazem poduszka jaką znajdziecie na blogu po polsku. Po jednorożca giganta zapraszam do siebie TUTAJ


I na dzisiaj to tyle. W kwestii poduszek nie mówię, że to koniec. 

2 komentarze: