Kanał youtube

poniedziałek, 10 lutego 2020

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (Króliki i zające cz.1)

"Poniedziałek trąci nudą taki nieszczególny dzień",
a na szydłaki cudaki chyba nudy nie ma? Nim pokażę Wam to co wymyśliłam, na pewną okazję musicie zdzierżyć "poniedziałek" hahaha.
Zawsze mam problem, co jest królikiem czy też zającem, więc będzie ogólnie o kitajcach:)
Tam gdzie mogę, pokazuje wzory po polsku lub swoje tłumaczenia, więc dziś trochę spamu z bloga się znajdzie:)
Aby udać się do wzoru wystarczy kliknąć w wytłuszczoną czcionkę:)

A jak ktoś ma ochotę mi podziękować za ten TOP TEN i czas jaki włożyłam w wynalezienie TYCH wzorów to może mnie wesprzeć drobną SUMĄ TUTAJ klikając na POSTAW KAWĘ 

10. Króliczek od OrlicaCraft. Wzory po polsku na wersję dla chłopaka i dziewczyny znajdziecie na jej blogu. A Was odsyłam pod te linki WERSJA DLA DZIEWCZYNY oraz WERSJA DLA CHŁOPAKA


9. Tego króliczka możecie kojarzyć z wywiadu z Elą Marciniak. Wzór jej autorstwa po polsku do ściągnięcia z ravlery pod tym LINKIEM

8. To jest hit hitów, Wam też przypadł do gustu, ale może ktoś nie widział. Oryginalny wzór pochodzi od PARAPAPLUIE i jest w języku rosyjskim. Ja dla Was przetłumaczyłam go i jest na blogu. Wzór przyjemny zero szycia czy też wrabiania części. No dla takich leni jak ja idealny a co. Link do przetłumaczonego wzoru. 
7. Serię moich małych kulkowych zwierzątek pewnie ktoś zna, ale dla przypomnienia wrzucam Wam link do wzoru na blogu na tego szybkiego zajączka. Mała kuleczka z uszkami ucieszy niejednego malucha w koszyczku wielkanocnym. Idealny również do sprzedaży na kiermaszach, gdyż jest to szybki projekt, a efekt sami oceńcie.

6. Lubię odjechane projekty toteż, nie mogło zabraknąć tego zająca. Wzór po rosyjsku, jedni z Was już go robili, a inni jeszcze mają to przed sobą. Przypominam będziemy wspólnie dziergać tego gościa. Wzór powoli tłumaczę na polski. Kto się nie może doczekać? Link do wzoru w języku rosyjskim. 
PDF Заяц "Доброе утро..?" схема вязаной игрушки крючком

5. Kto lubi duże maskotki to ten królik z długimi uszami przypadnie Wam do gustu. Wychodzi całkiem sporych rozmiarów, więc efekt z małym niemowlęciem robi wrażenie. Wzór w oryginale jest po rosyjsku od SUVOROVA_TOYS, ale po polsku macie u mnie na blogu tłumaczenie. 
4. Kto śledzi na bieżąco grupy maskotkowe na FB to wie, że tych króliczków od Amigurumi.Today powstało całe mnóstwo. Jest przy nim troszkę dłubania, ale myślę, że wart jest tego. Wzór w języku angielskim znajdziecie pod tym linkiem.

3. Laylala chyba każdy zna, a jak nie to na bank widział jej sztandarowe maskotki, co rusz w innej postaci. Na stronie darmowy wzór na mod by zrobić z maskotki króliczka, mega piękny, ale i dużo półsłupków do wykonania. Wyszywana róża na brzuszku robi efekt WOW. Sami się przekonajcie. Wzór na modyfikację znajdziecie pod tym linkiem. 
Bazowy wzór musicie zakupić!!!

2. Nie byłabym sobą jakbym nie podała Wam jeszcze jednego królika/zająca, któremu zrobiłam tłumaczenie. Jak się chwalić to na całego, a i tak wszystkich z bloga Wam tu nie pokazałam hahaha. Oryginalny wzór w języku rosyjskim od JULIA MUSATOVA, ale tłumaczenie po polsku na blogu:) 
1. Docieramy do ostatniego/pierwszego miejsca i chyba wiem, że ten poniedziałek z zającami/królikami muszę podzielić na dwie części. A tymczasem zapraszam Was po wzór w języku angielskim od Spin and Yarn Crochet (oficjalnie mówię nie mam zgody na tłumaczenie żadnego jej wzoru) na królika w stylu ragdoll.


PS. Do zobaczenia przy kolejnym poniedziałku:) I udanego całego tygodnia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz