Kanał youtube

poniedziałek, 24 stycznia 2022

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (małpy cz.2)

Poniedziałek. Ten poniedziałek po bardzo CIEKAWY WEEKENDZIE na Psejbuku. Jeśli tu trafiłaś bo znasz mój adres do bloga na pamięć to wiesz co się stało. 

Pogadałabym o tym, że muszę przemielić pewne rzeczy:) Niemniej jednak serdecznie dziękuję za WSPARCIE, czy się uda NIE WIEM. Ja nie znikam będę dalej :)

Dziś zapraszam Was na TOP TEN O MAŁPACH cz. 2. Pierwszą zalinkuję Wam na dole :) W tej części znajdziecie 3 moje tłumaczenia więc coś po polsku znajdziecie i wykonacie :) Miłego dnia i pamiętajcie świat kręci się dalej, a mój blog z nim :)

Aha znajdziesz MNIE NA PINTEREST. Fajnie jak ZAOBSERWUJESZ i poślesz dalej w świat. KLIKNIJ TUTAJ. 

10. Tą uroczą małpkę możesz wykorzystać jako rekwizyt do swoich lal. Moje tłumaczenie od fantastycznej SCANDISTYLE_DOLLS znajdziesz TUTAJ


9. Jeśli styl RAGDOLL to tylko i wyłącznie od SPINaYARNCROCHET. Wzór do tej uroczej małpki, która świetnie się nada na Walentynki znajdziesz TUTAJ


8. Wiem, że takie projekty też lubicie. Do dziecięcego pokoju coś co spina zasłony. Czy małpka nie będzie idealnym pomysłem? Sprawa wygląda tak i proszę nie piszcie mi, że to płatny schemat na Etsy za 1,1 euro. Owszem tak jest, ale jeśli umie się szukać i czytać co autorka napisała to na jej koncie na Instagramie macie ten WZÓR ZA DARMO TUTAJ


7. To czas na coś, co pokieruje Cię do mnie w inne miejsce. Polskie tłumaczenie na małpkę od ANNADENISOVA_TOYS. Widziałam już kilka egzemplarzy więc śmiało POLECAM TUTAJ


6. Spójrzcie jaka ona świetna ta małpa. Chyba póki co podoba mi się najbardziej z dotychczas tych pokazanych w tym TOP TEN. Wzór do POBRANIA TUTAJ


5. Lubicie grzechotki? Ja uwielbiam, a w szczególności patrzeć na te szydełkowe wersje. Jeśli Wam się podoba pomysł to zapraszam WAS TUTAJ


4. Idąc za ciosem wiem, że lubicie zestaw zabawek. Do grzechotki możecie wykonać maskotkę. Zobaczcie jak one świetnie razem wyglądają. Grzech nie skorzystać, więc WPADNIJ TUTAJ


3. Kolejna małpka to małpka grzechotka od AMIGURUMI.TODAY jeśli nie znacie tamtej strony to musicie się zalogować, dopiero wtedy wzór możesz zobaczyć za darmo. A link TUTAJ. 


2. Wiem, że to nie amigurumi, ale sama wiem, jak mój syn uwielbia takie czapki. Co prawda ma różową sowę, ale polecamy dzisiaj małpki więc muszą być. Wzór znajdziesz TUTAJ


1. Ostatnia i zarazem najnowsza małpa na moim blogu. Kilka osób z Was już ją wykonało i faktycznie potwierdzacie, że 1 motek Dolphina na ciało wystarcza (bazowy kolor). Tak więc WSKAKUJCIE TUTAJ. 


To byłoby na dziś tyle. Oczywiście jeśli masz ochotę to 1 część TOP TENu o małpkach TUTAJ. 

A jeśli masz ochotę to kawy możemy się napić TUTAJ w ten sposób jeśli chcesz możesz podziękować za prowadzenie tego bloga. Oczywiście jest to niezobowiązujące i nikogo nie zmuszam. Z mojej strony powiem, że miło jest się poczuć docenionym za tyle lat pracy. Wszelkie lajki pod postem na FB oraz komentarze mile widziane. Utrzyjmy NOSA DZIADOM. 

4 komentarze:

  1. Jestem! Małpie zestawienia! ���� 9 cudo! 10 cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej zauroczyła 9 i 2! Ragdoll zawsze mi się podoba, a czapy odlotowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem świeżakiem tu na blogu, a zestawienie imponujące 👍 i w różnorodności, i w jakości 👍👍

    OdpowiedzUsuń