Kanał youtube

poniedziałek, 28 marca 2022

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (koguty i kurczaki)

Poniedziałek z TOP TEN nie taki kijowy co? Nim przystąpimy do pokazania całej "10" chciałabym podziękować osobom, które wsparły mnie wirtualną kawą i na ich skrzynki wysłałam takiego małego kurczaczka - oczywiście wzór na brelok. Kontynuacja moich sześcianów :) Dziękuję za te 17 kaw
w tym miesiącu :) Ciekawe co będzie za miesiąc wzorem :)


Aha znajdziesz MNIE NA PINTEREST. Fajnie jak ZAOBSERWUJESZ i poślesz dalej w świat. KLIKNIJ TUTAJ. 

10. Lubicie dyndające nóżki te kogutki są super. Wzór pobierzecie bezpośrednio TUTAJ


9. Jak dyndający kogut z nóżkami to i kurczaka nie może braknąć. Moje polskie tłumaczenie znajdziecie TUTAJ.


8. Kurczaczka w przebraniu zajączka nie może braknąć. Moje polskie tłumaczenie TUTAJ


7. Jeśli macie i lubicie amigurumi w formie schematów graficznych to ten kogut spełni Wasze marzenia. Ja nie cierpię schematów w amigurumi. Wzór pobierzecie bezpośrednio TUTAJ. 


6. Wiem, że każdy lubi wykorzystywać resztki włóczek. Ten kogucik idealnie podejdzie właśnie pod zużycie resztek. Wzór pobierzecie TUTAJ


5. Jeden z Waszych ulubionych kogutów na moim blogu i na pewno nie chodzi tu o zszywanie elementów bo troszkę ich jest. Moje polskie tłumaczenie znajdziesz TUTAJ


4. Wkurzony ten kogut. Może wie co go spotka w niedzielę. Wzór bezpośrednio pobierzecie TUTAJ


3. Nie taka mała słodka kulka. Kochacie tego kurczaczka i warto go przypomnieć. Polskie tłumaczenie znajdziesz na moim blogu TUTAJ


2. Lubię realistyczne projekty i mam nadzieję, że i Wam ten kogut się spodoba. Wzór TUTAJ

1. Dobra to będzie hicior. Ja to czuję, bo gołębie Wam podbiły serce. Nie dość, że znowu ptak w przebraniu, a żeby śmiechu było jeszcze więcej znosi jajca hahaha:) dla mnie sztos. Filmik jak i wzór krok po kroku znajdziesz TUTAJ


No i dotarliśmy do końca. Udanego poniedziałku i daj znać jaki numer Tobie się spodobał :)

2 komentarze: